sobota 31. srpna 2013

* Naučte se vařit podle Dity P.


Když jsem se včera dívala na televizi, zahlédla jsem upoutávku na nový pořad o vaření, který bude od září vysílat Česká televize. A protože je mezi vámi spousta kuchařek, které rády tráví v kuchyni čas, rozhodla jsem se s vámi o tuto novinku podělit, i když už jste ji někteří určitě v televizi zahlédli. Znáte knihu Deník Dity P.? Třeste se, tato žena se bude od 6. září pravidelně objevovat na našich televizních obrazovkách. :))

O Ditě jsem prvně četla na nějakém blogu, ale pochopitelně si já, hlava děravá, už nevzpomenu, na jakém. Nicméně jsem zjistila, že ji dostala B*, tak třeba nám jednou napíše nějakou recenzi, abychom věděli, zda kuchařka stojí za koupení. :))

Dita Pecháčková byla šéfredaktorkou známého časopisu Apetit (sama jsem si ho několikrát zakoupila, protože ty dobroty z obálky časopisu na mě kolikrát hlasitě vykřikovaly, a navíc za jejího šéfování časopis několikrát dostal cenu Časopis roku :)), ovšem v současnosti se stále mezi jídlem pohybuje. Je kulinářskou expertkou, kuchařkou, šéfredaktorou a autorkou populární kuchařky Deník Dity P., jak už jsem výše zmínila. Nyní můžete Ditu znát z měsíčníku Albert v kuchyni, který vede.

 
Jen krátce k Ditině kuchařce. Kniha je rozdělena do jednotlivých kapitol jako např. Po babičce,  Dětské slasti, Vyprošťováky, Piknik, Z české hospody a dalších devět, které jistě zaujmou. Obzvlášť kapitola Po sexu by mě zajímala, haha. :))
Příjemné je také to, že kuchařka se liší od ostatních také tím, že Dita se se čtenáři dělí o své soukromí, jednotlivé recepty doplňuje o příběhy ze života či fotografie.  
Vyzkoušet můžete pár receptů - tady na dýňovou polévku, tady na domácí housky, tady na levandulovou limonádu.

Abych se však vrátila k tomu, co jsem nakousla už v úvodu, tak se od září (které mimochodem začíná už zítra - jako by to všichni školou povinní už nevěděli, že? :)) budeme s Ditou setkávat v jejím vlastním pořadu Deník Dity P.. V rámci každého dílu, který potrvá téměř půlhodinku, se s námi tato skvělá a mnoha ženami uznávaná kuchařka podělí o 3 oblíbené recepty, prozradí nám své finty i fígle, které zdělila po babičce. Jistě nebude překvapením, že Dita jídlo zkrátka miluje a vaření ještě víc.
První díl s názvem Sourozenecká párty nás čeká v pátek 6. září přesně v 18:25 na ČT 1 (repríza bude následující středu ve 21:30 na ČT 2). 



Pokud vás tato žena okouzlila a máte zájem se o ní dozvědět více, můžete navštívit její oficiální stránky nebo ji sledovat přes sociální síť Facebook. Pokud některý z dílů nestihnete v televizi, můžete se podívat přes internet na stránkách pořadu.

Upoutávka na pořad Deník Dity P.:

Znáte Ditu? Vařili jste podle ní někdy? 

Hezkou sobotu vám všem!
Kriss

8 komentářů:

  1. už jsem o ní něco zaslechla, asi se kouknu a pak posoudim. Apetit mám taky ráda, ale je docela drahý

    OdpovědětVymazat
  2. jee to je super, to jsem vůbec nevěděla! Ditu máme doma hrozně rádi, tak budu určitě sledovat:) snad to bude i na netu:X

    OdpovědětVymazat
  3. nepsala náhodou i recepty do magazínu z obchodního řetězce albert? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dekuji za tip na novy zajimavy porad. Ditu mam rada, trochu mne ale mrzi, ze ji to jidlo (viz kazdorocni vahov prirustutek), tak ovlada. Ale mozna i proto je vlastne tak popularni :-) Marcela

    OdpovědětVymazat
  5. Já se na ten pořad moc těším! :) Knížka je skvělá - i když o celozrnné mouce, třtinovém cukru a minimu tuku se mluvit nedá.. :D
    ale do konce roku to chci vyzkoušet, takže určitě dám recenzi, je hezký že si to pamatuješ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ditu mám hrozně ráda, z Albert magazínu. Její kuchařku nemám, prohlížela jsem si ji, je krásná, ale spíš mi přišla jako fotokniha jídla a tak:) No snad to bude na netu, časy vysílání mi teda nevyhovují...

    OdpovědětVymazat
  7. ahoj, ano znám Ditu z časopisu Albert)... určitě jsem podle ní zkoušla vařit různé doborty naposledy myslim, že zmrtlinu jetli se nepletu)

    OdpovědětVymazat
  8. Nedávno jsem o ní slyšela poprvé. A pořad jsem bohužel nestihla. Takže se zkusím mrknout na Youtube. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)