neděle 3. listopadu 2013

* Medové sušenky


V kuchyni jsem denně hned několikrát, ale nový recept už jsem dlouho nevyzkoušela. Minulý týden mě jednoho večera napadlo, že bych mohla potěšit svého mladšího brášku a upéct mu nějaké dobré sušenky. Volba padla na medové sušenky, které jsou neuvěřitelně návykové a mizely rychlostí blesku. Stihla jsem ochutnat sotva dva kousky. Úspěch u rodiny zaručen! :)) Inspirovala jsem se zde. Velkým plusem je to, že i na druhý den jsou krásně měkkoučké.

Na cca 16 sušenek budeme potřebovat:

  • 100 g celozrnné mouky
  • 100 g hladké mouky (příp. špaldové)
  • 110 g másla
  • 1 vejce
  • 1/2 lžičky prášku do pečiva
  • 1 lžičku vanilkového aroma
  • 3 lžíce medu
  • špetku soli
  • čokoládu
Nejprve si dáme předehřát troubu na 180°C. 
V jedné misce si smícháme mouky, prášek do pečiva a sůl.
Do druhé mísy si dáme rozpuštěné máslo, tekutý med a vejce. Smícháme dohromady a přilijeme k sypkým surovinám. Vypracujeme těsto, do kterého přimícháme čokoládu nakrájenou na kousíčky. Z těsta tvoříme malé placičky, které dáváme na plech vyložený pečicím papírem. Pečeme v troubě při 180°C asi 10 minut, dokud nám sušenky nezezlátnou.


 Jaký recept na sušenky je váš oblíbený? :))

Dobrou chuť!
Kriss

14 komentářů:

  1. Ty vypadají tak dobře, že se do nich hned po obědě pustím a budu se neskutečně těšit na zítřejší snídani :) :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, ty musí chutnat úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kriss, ty vypadají lahodně !! Musím vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  4. vypadají super:-). Já nejradši experimentuju s vločkama:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadají krásně, sušenky jsem pekla asi jednou a to už je hooodně dávno, mám radši pořádnej kus buchty než nějaké to zobání, ale možná bych se zlákat nechala... :)

    OdpovědětVymazat
  6. Panejo, jsou moc hezké,mňam :)
    Já moc nepeču a když jo, tak nejradši chlebíčky, na kouskování moc nejsem:D

    OdpovědětVymazat
  7. Tie museli byť božské! Presne si ich viem predstaviť, ako sa rozplývajú na jazyku a tá výborná chuť medu od môjho starkého.. ooch, škoda, že už toľko nepečiem :/

    OdpovědětVymazat
  8. Ty vypadají úžasně :) Asi je zkusím, ale čím by se mohlo nahradit máslo? U nás ho nevedeme a nechce se mi ho kupovat :D

    OdpovědětVymazat
  9. Bože, hned bych si dala, miluju med <3 máslo bych tam nedávala vůbec a myslím,že by se povedly i tak:)

    OdpovědětVymazat
  10. mňam a jak jednoduchý ! :) víkendy mívám hřešící takže si tenhle recept dávám do zálohy na příště ! :)

    OdpovědětVymazat
  11. vyzeraju perfektne!

    Pozyvam na giveaway o Gucci Rush 75ml, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  12. vypadá to senzačně, jen kdybych nebyla tak líná na pečení :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)