pondělí 2. listopadu 2015

* Fitness diář 2016 - recenze + soutěž


Po naprosto neplánované dvouměsíční odmlce vás tady opět vítám. Dneska s čerstvou recenzí na fitness diář pro příští rok, který se mi dostal před pár dny do rukou. Věřím, že se vám bude zamlouvat stejně jako mně. Už jen samotný vzhled a zpracování je pro oko velmi líbivé, co vám budu povídat. :)) A jako omluvu za dočasnou neaktivitu berte fakt, že si o jeden kousek tohoto diáře budete moci i zasoutěžit. :))

Tento diář je určen především pro všechny příznivce zdravého životního stylu, který je jeho hlavním tématem. Nicméně i přesto jej může využít kdokoliv, komu se zalíbí.

O diáři...
Úvodní stránky jsou věnovány základním údajům (jméno, e-mail, telefon, osobní údaje - hmotnost, míry apod.), následuje motivační bojový plán, kde si budete moci zapsat své vysněné cíle a přání. Pokračujeme návodem, jak diář používat, co v něm najdeme, jakých rituálů se držet. Nechybí zmínka o lunárním kalendáři a vysvětlení, proč je pro nás důležitý. Před začátkem každého nového měsíce si budete moci zapsat své aktuální cíle, před začátkem konkrétního týdne pak následuje cvičební plán. V závěru týdne nechybí zhodnocení, jak se vám dařilo, co jste naopak pokazili, jak jste se sebou spokojení apod. 

Diář je česko-slovenský.

Ještě teď, když si diář procházím list po listu, zjišťuji, jak je doslova nabitý všemi možnými informacemi, bavnými úkoly, motivačními citáty, tabulkami atd. Rozhodně se nebudete nudit a pro maniaky, kteří se vyžívají v zapisování a zaznamenávání veškerých detailů, je zkrátka jako dělaný! :))

A rozhodně nesmím zapomenout na vzhled a zpracování diáře, které se mi tuze líbí. Na oranžovém "obalu" diáře najdete plno asociací ke zdravému životnímu stylu v podobě malinkatých obrázků. 

Milým bonusem pro všechny, kteří tento Fitness diář dostanou/koupí si ho, je odkaz na e-book Fitness zápisníkdel zcela zdarma. 

Co v diáři najdete?
  • týdenní rozpis jednotlivých dnů s prostorem pro zápisky
  • měsíční plánovač
  • přehled prázdnin v ČR a SR
  • motivační citáty
  • cviky
  • zdravé recepty
  • týdenní tréninkový plán
  • zhodnocení jednotlivých týdnů
  • rady, tipy
  • menstruační kalendář
  • prostor na poznámky a kontakty
  • zhodnocení celého roku 2016
  • odkaz na bonusový e-book
  • a další... 



    Jak vyhrát tento diář?
    Stačí do komentáře napsat, jestli si své cíle, pokroky, přešlapy (ať už v životě nebo ve fitness) někam zaznamenáváte (diář, papír, soubor v PC). Připište svůj e-mail

    Soutěž potrvá od 2. listopadu do 12. listopadu 2015. Následně bude vylosován jeden výherce, který bude kontaktován skrz e-mail. Výherce pak bude zveřejněn na FB stránkách, tak je sledujte. :))

    Dovolím si poznamenat, že tento počin pochází od tvůrců knih Z fitka do kuchyne, o jednom díle jsem psala např. v tomto článku.      

    Pokud se vám zrovna nezadaří v soutěži, nebo pokud byste chtěli mít tento diář na 100 % jistý, můžete si jej objednat např. na oficiálních stránkách nebo přes můj oblíbený Martinus. :)) Jeho cena se zpravidla pohybuje okolo 300 Kč.

    65 komentářů:

    1. Snažím se si své pokroky zapisovat na nástěnku v pokoji :-) diana.liss@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    2. Pokroky se snažím zapisovat, občas mi to ale nevyjde a pak mi je líto prázdných stránek a stydím se za to.. :D Ale tenhle diář vypadá úžasně!♥

      OdpovědětVymazat
    3. Zapisuji poctivě už druhy rok do diáře :) někdy mám pocit že zodpovědněji než do pracovního :) katnov@atlas.cz

      OdpovědětVymazat
    4. Mám vytištěnou tabulku, do které si vše pečlivě zaznamenávám. Nicméně jsou to papíry, které neustále s sebou někam tahám a podle toho taky vypadají :-D tudíž diář by byl skvělou alternativou.

      santorova.p@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    5. Cíle a pokroky si zaznamenávám do diáře :)
      vondryskoval@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    6. Zaznamenávám vždy do nějakého sešitu. vozarovaa@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    7. Všechny přešlapy či splněné cíle si nezapisuji.Jsou uloženy v hlavě a nejde na ně zapomenout. Hlavně na ty přešlapy. :) Ale hrozně ráda si zapisuji a plánuji, co mám udělat nebo kdy co je. A zvlášť si zapisuji jídelníčky, motivační věty a cviky, proto by se mi líbilo vše mít v jednom,v takovém krásném diáři :)

      OdpovědětVymazat
    8. Ahoj :-). Své cíly si každodenně zapisuji na papírek, kde zapisuji co vše ten den udělat, tzv. "TO DO" list. Ke cvičení mám jeden diář, kde si zapisuji, co trénuji, rekordíky, atd. No, vše na jiných místech, chtělo by to sjednotit, a toto by bylo supr :-). Janča: xchylikovaj@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    9. Ahoj Kristy. Své pokroky si zapisuji do svého diáře, už to tak praktikuji snad 3. rok :). ivka.zelinkova@centrum.cz

      OdpovědětVymazat
    10. Svoje pokroky si zatiaľ nezapisujem nikde. Boli nejaké pokusy, ale po chvíli ma to prestalo baviť, preto sa mi nápad na takýto diár páči a určite by ma to s ním bavilo viac :) email: MaiyaRuki@gmail.com

      OdpovědětVymazat
    11. Vždy s tím mám obrovský problém. Vše si zaznamenávám do svého denního diáře, ovšem přesné tréninky se tam vždy nevejdou, proto už dlouhou dobu sháním něco takového :)
      klikova.janca@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    12. Pokud se jedná o výzvy, mám je vytištěné a pak odškrtávám, chůzi, běh,... v mobilu pomocí aplikace a vše pak mám zkompletované pěkně na papíře.
      erberova.lenka@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    13. svoje pokroky a cíle zaznamenávám na papír (do tabulky), a co jaký den cvičím a jakou aktivitu provozuji mám zaznamenané v mobilní aplikaci :)
      misica.k@gmail.com

      OdpovědětVymazat
    14. Ježíšek mi pravidelně nosí diářek, tak si zapisuji cvičení, míry a jídlo do něj a neustále ho mám při sobě, abych nezapomněla, že se o něco snažím :) xhoover@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      OdpovědětVymazat
    16. Keďže som stará škola milujem zapisovať si všetko do diára a vyznačovať si to farebnými fixkami. Diár vyzerá super a hodil by sa na rok 2016 :)
      chicmisses@gmail.com

      OdpovědětVymazat
    17. Cíle a pokroky si píšu do svého spešl sešitku.. :)
      susanruze@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    18. Já jsem si cca před měsícem založila soukromý instagramový účet, kam jsem vložila své aktuální foto, foto váhy, vypsané rozměry a teď průběžně fotím co jím, kolik toho naběhám a podobně...zatím sem moc pokroku neudělala, na to je to moc krátká doba, ale snad jednoho dne dosáhnu takového výsledku, kterým se budu chtít pochlubit a svůj účet tak odtajním:)) Fitness diář by se při mém snažení skvěle hodil...tak uvidíme, zda se na mě třeba neusměje štěstí :)) Zatím se jdu zase nakopnout nějakým z tvých článků:)) Prima den!:) yweta999@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    19. Svoje pokroky a cíle se snažím zaznamenávat si pravidelně a to do určitého notýsku už přes rok. Také mám svoje cíle a plány ve svém pokoji vylepené na stěně, na velké čtvrtce, abych je viděla několikrát denně a nezapomněla na ně.:)
      naty.ruzicka@centrum.cz

      OdpovědětVymazat
    20. Já sis jej píši (hlavně převažují teda neúspěchy:D) na bloček s kočičkou :D Který mi ale brzy dojde, protože mám tolik neúspěchů, že se to zaplňuje rychle^^ :P Ale i snaha se cení no:-)
      lucie.syslova@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    21. Zapisuji si své úspěchy a neúspěchy do počítače, do sešítků a také na druhou stranu kalendáře, ať mám vše na očích :-) l.melicharikova@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    22. Já si zapisuju úplně všude :D mám samozřejmě normální diáře - dokonce dva - jeden pracovní a jeden osobní a k tomu pak milion to-do listů na jednotlivé dny, týdny, měsíce a dokonce i roky :D a pak škrtám, protože miluju ten pocit, že je splněno :) Ale fitness diář mi zatím chybí :))
      challenge.girl223@gmail.com

      OdpovědětVymazat
    23. Mám velký růžový motivační sešit, kam píšu úspěchy a neúspěchy cílů, cvičení a jídla :) a.bl@emai.cz

      OdpovědětVymazat
    24. ja si svoje uspechy pisu porad teda do pocitace do wordu, kde si vzdycky vytvorim nejakou tabulku...i kdyz je pravda, ze nad pravy denickovy diar to asi nema :-)

      anna.vagnerova@gmail.com

      OdpovědětVymazat
    25. Vytvořila jsem si dokument, s kalendářem na rok, motivační fotky, citáty a taky jsem si vytvořila tabulky na běh a dřepy+ tabulku pro proměnu (cm i kg). Vše jsem vytiskla a dala do kroužkové vazby, nesmí chybět ani úvodní strana, strašně ráda tam vše zapisuji a koukám na pokroky a mám radost když nějaký pokrok vidím :)
      V.Makovickova@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    26. Svoje pokroky a tréninky si zapisuji do na míru vytvořené excelovské tabulky, která je sice přehledná, ale postrádá kouzlo papírového diáře :)

      OdpovědětVymazat
    27. Omlouvám se, zapomněla jsem napsat e-mail: Lu.Lusy@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    28. Tak to je prenádherný diár ,fakt krásny sa mi neskutočne páči. Ja si všetko zapisujem do diára ,klasického ,čo brat dostáva v robote ,lebo on to nepoužíva, ale je to tak fádne a často na to zabudnem. Do týchto farebných je radosť písať :D.
      lavanduladiarybytatiana@gmail.com
      Lavandula Diary

      OdpovědětVymazat
    29. Já jsem naprostý blázen do zapisování si úplně všeho, na svých diářích si dávám opravdu záležet a co si nezapíšu, to nevím nebo neudělám :) Cvičení si momentálně píšu do klasického diáře, kde pro to mám vyhrazenou jednu část... ale mít speciální diář jen a jen pro "fitness účely", to by bylo mnohem lepší! :D
      bjetka.kotrbova@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    30. Nikam si je nepíšu..ale něco by to chtělo..:) tak třeba se poštěstí
      zombiegirl@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    31. Už dva roky si vše zaznamenávám do klasické záznamové knihy v tvrdých deskách. Mám tam všechny worknouty, své pokroky i faily :-D atd. Vždycky mě lákalo zapisování do nějakého takového diáře a proto zvažuji jeho koupi. Výhra by mě tedy moc potěšila :)) blanka.skulavikova@seznam.cz
      FitBlanka.blogspot.cz

      OdpovědětVymazat
    32. Tak ten je skvělý! To se i já zapojím :)
      Zaznamenávám, vždy na jednom z ,,nových začátků", vydržím pár dní a pak se po několika měsících dívám na podobná čísla, jaká tam byla dřív, bohužel :/ Možná bych potřebovala něco takového, abych u toho vydržela :)

      OdpovědětVymazat
    33. driv jsem zaznamovala kalorie a treninky, ale pak jsem na to vykaslala. ten diar bude super motivace

      solodilova.luda@gmail.com

      OdpovědětVymazat
    34. Diár vypadá naozaj roztomile, určite by ma potešilo podobný vlastniť. Ja mám diár vyrobený vlastnoručne v malom zošítku, kam si zapisujem rôzne povinnosti, nákupný zoznam, niekedy motivačné výroky a vlastne všetko čo mi napadne. Občas sa tam vyskytne aj nejaká tá kresba, ale je to také chaotické, preto by možno nezaškodilo mať niečo, čo bude prehľadné a organizované (i keď na druhej strane, mne sa ten neporiadok páči).
      jaroslava.kockova@gmail.com

      OdpovědětVymazat
    35. Všechny své plány včetně cvičebního si poctivě zapisuji do diáře. :) Tak snad nebudu muset psát Ježíškovi a vyhraji. :)) trejtnarka@centrum.cz

      OdpovědětVymazat
    36. Mám tabulku v excelu :-)
      leni.klimesova@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    37. Už to bude rok, co jsem si svoje tréninky začala psát do obyčejného diáře, kde se tyto záznamy většinou přetlačují o místo s běžnými nesportovními poznámkami :) klara.vojirova@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    38. Nazdárek :)

      no musím říct, že diář vypadá parádně, bohužel nemám dostupné penízky abych si jej mohla koupit...každopádně co se týká mého zaznamenávání..když jsem začínala se sebou něco dělat, zapisovala jsem si tak maximálně váhu..jakmile se mi nedařilo a třeba jsem přibírala, tak jsem toho nechala..od tohoto dubna se snažím jet naplno, se vším všudy..mám malý notýsek na tento rok, kde se snažím zapisovat váhu, míry, občas si tam nalepím nějakou motivační fotku nebo citát, jen poslední dobou se přistihuju, že do něj zapisuju míň a míň, je to tím že mě to zkrátka moc nenutí tam něco psat. kdybych měla tento diář tak by mě ty prázdné kolonky asi štvaly :) marky.rehova@seznam.cz
      Měj se krásně!

      OdpovědětVymazat
    39. Jé to jsem ráda, že jsi zase něco napsala! :) O diáři jsem četla jen samé superlativy, takže bych jej moc ráda vyhrála! :)
      Své pokroky se snažím si pravidelně zapisovat, stejně jako jídelníček a co, který den cvičím. Mám na to takový sešit, už značně rozthaný a popsaný :D Ale lepší než nic :)
      worldaroundmissnothing@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    40. Jediné, co si zapisuji, jsou pokroky v různých výzvách, a to do excelovské tabulky, kdy si na to vždy nastavím různé funkce :)
      naty22@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    41. Své životní výhry a prohry si píšu do deníku. Pokroky v oblasti sportu a výživy si zaznamenávám do karis bloku. Jsem kancelářský tip takže zapisuji téměř všechno. katka.macovavemail.cz

      OdpovědětVymazat
    42. Tak diář vypadá opravdu mooc dobře :) Svoje pokroky si zaznamenávám do fitness booku, který jsem si vyrobila :) elis.hlavinka@gmail.com

      OdpovědětVymazat
    43. Po neúspěšných pokusech si pokroky zapisovat někam do diáře, vést si pěkné kolonky aúhledné písmo, jsem ustrnula na psaní poznámek na kusy všelijakých papírů, které mám všude možně :D
      karolina.vasku@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    44. Pro tyto účely mám zápisník, kam si píšu plány a pokroky a vkládám do něj i vytištěné papíry s výzvami nebo cvičebním plánem. Někdy funguje lépe, někdy bohužel zahálí až příliš dlouho.
      Diář vypadá pěkně, snad by měl i motivační funkci :-) karolina.musilova(at)seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    45. Zapisujem do diára terajšieho, ale je v ňom málo miesta na to aby som tam mala všetko poznačené. Tento diár by bol preto pre mňa ideálny a veľmi rada by som ho vyhrala :)
      Erika.S@centrum.sk

      OdpovědětVymazat
    46. Snažím sa si písať denník v PC :-)Nazvala som ho tak pracovne Denník Agíty Christy, aby mi doň nikto nenazeral, keď mám otvorený PC. Diár by bol fajn aj ako darček pre mamu,alebo pre mňa, pretože u nás v rodine viac hriešnic nie je. :-) sestrickajanka@centrum.sk

      OdpovědětVymazat
    47. Zatial som si uspechy a preslapy "zapisovala" len v svojej hlave a... musim sa priznat, po istom case pamat dokaze sklamat a veci s odstupom casu skresluje - "ako ze mi po tom sladkom rausi nebolo predsa az tak zle a preco by som si nedala" ci si uz nevazim svoju odvedenu pracu na minus 10 kg a pritom to bola naozaj poctiva drina!:) Bolo by fajn mat miesto, ku ktoremu sa da vracat (z hladiska prieskumu minulosti), ale co je este lepsie, podrzi v sebe aj onu "buducnost":).

      Paulína Tholtová (paulina.tholtova@gmail.com)

      OdpovědětVymazat
    48. Ciele zväčša držím v hlave a jedlo si zapisujem do "myfitnesspal". Ale tento diár vyzerá ako niečo na čo som čakala večnosť :) sonaflasikova@centrum.sk

      OdpovědětVymazat
    49. Pokroky si zapisujem do excelovskej tabulky,aby som videla progres. Preslapy zase na chladnicku,nech ich mam na ociach, a najblizsie sa im vyhnem 😃 chalupkova.lubica@gmail.com

      OdpovědětVymazat
    50. Z mojej strany vždy bola nejaká snaha si zapisovať do zošita ale nikdy som si nezapisovala svoje nejaké prehrešky alebo ciele,ktoré chcem dosiahnuť skôr to boli veci a cvičenia, ktoré som v ten deň zvládla ale tento diár je skvelý a chcem ho :) mihalikova.veron@gmail.com

      OdpovědětVymazat
    51. Svoje cíle a pokroky, ale i ty přešlapy (většinou z oblasti cvičení a jídla) si zapisuju do obyčejného čtverečkovaného zápisníčku. Motivuje mě totiž, když vidím, jak moc hodná, šikovná a pilná jsem, nebo jsem byla:-). gabriela.zychna@atlas.cz

      OdpovědětVymazat
    52. nezapisujem , lebo nemám taký super diár, ale chcem sa polepšiť, dzurisova.ivka@gmail.com

      OdpovědětVymazat
    53. Ciele si zapisujem na papier a postupne si ich po dosiahnutí vyškrtávam. Určite by sa mi však zapisovali lepšie do Vášho diára, ktorý by ma veľmi potešil :)) k.contosova@gmail.com

      OdpovědětVymazat
    54. Všetko si zapisujem do diáru, veľmi by som sa tomuto potešilaa :) MichaelaPolakova.vb@gmail.com

      OdpovědětVymazat
    55. Já si své pokroky nikam nezaznamenávám. Mám je pěkně v hlavě a v případě potřeby je vytáhnu. No a mé přešlapy zase občas vytáhnou drahoušci kolem mě. nezhybova@gmail.com

      OdpovědětVymazat
    56. Kristýna Zemanová6. listopadu 2015 v 20:37

      Ahoj :)
      Svoje pokroky na postavě si nejraději fotím, jelikož jsem začínala s váhou 75 kg před 4 měsíci, a teď mám 63 kg, tak je pokrok viditelný :))
      A celý proces myšlenkových pochodů si většinou píšu jen na papír, abych si ty myšlenky v hlavě uspořádala a viděla to černé na bílém :)
      kristy.zemanova@gmail.com

      OdpovědětVymazat
    57. Zapisujem si svoje ciele do diára, a tiež si zaznamenávam kedy akú partiu cvičím, aby som v tom mala nejaký systém :) s vašim diárom by to bolo samozrejme prehladnejšie, podrobnejšie a krajšie :) romicka11@gmail.com

      OdpovědětVymazat
    58. Ahoj, tak ja to robim asi tak , ze mam dennicek , zacala som si najprv pisat nutricne hodnoty potravin a tak sla moja vaha dole teraz to zaznamenavam fotkami, a obcas pripisem vahu :) Ked sa mi podari chcela by som sa dostat na sutaz :) uVIDIME CO Z TOHO VYJDE, ALEKAZDOPADNE BY MA POTESIL TEN DIARIK :)
      klaudy212@azet.sk

      OdpovědětVymazat
    59. pokroky, cíle a občas i nějaký ten přešlap si zaznamenávám tu a tam na blogu, případně do diáře. V diáři si zaznamenávám i cvičení, kterému se na blogu nevěnuji, případně občas udělám i nějakou tu fotku. :)
      Diář ale vypadá slibně, vůbec by nebylo špatné takový vlastnit. :3

      sfeich@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    60. Ahoja když jsem začala měnit svůj život, udělala jsem si vlastní diář z karis bloku a celkově jsem si tam udělala několik částí podle různých cílů a etap v mém životě, od té doby mě to drží a motivuje k dalším pokrokům a jednou za čas si v něm udělám pořádek jako ve svém životě :-) kolikrát si říkám že bych si místo bloku mohla založit nový blog :-D sitah@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    61. snažím se vše zapisovaat:) andrejka272@email.cz

      OdpovědětVymazat
    62. Ahojky,
      mám plán na nástěnce a ještě zapisuji do normálního diáře, nad tímto fitness přemýšlím, vypadá super!!! :) maja.r@atlas.cz

      OdpovědětVymazat
    63. Cíl už mám dlouhou dobu stanovený, ale přibližování k němu je velmi pomalé, proto když vidím nějaký pokrok, mám takovou radost, že si to hned zapíšu do každého deníčky, blogu či diáře. Pravidelně už asi dva roky si do diáře píši, co jsem dobrého udělala každý den pro svoje zdraví a fyzickou kondici. Chci mít pod tím takovou kontrolu, že si i k tomu zapíšu, jak dlouho jsem danou sportovní činnost dělala.
      Email: Eliska.Volakova@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    64. Svoje úspechy, radostné okamihy/neúspechy, resp. smutné situácie, vidím, keď si prelistujem diár o pár strán dozadu, keď listujem vo fotoalbume plných okamihov, keď sa spätne obzriem za "starým dňom"... A čo sa týka fitnes úspechov/neúspechov, kedysi (ešte keď som bola mladšia) som si svoje údaje ohľadom stravovania, váhy atď. písala na papier. Preto som sa potešila Fitness Diáru a spomenula som si na to milé obdobie :)
      matusakova.e@gmail.com

      OdpovědětVymazat
    65. Svoje ne/úspechy si nezapisujem ale chcem to zmeniť.
      hanka.kofola@gmail.com

      OdpovědětVymazat

    Děkuji za Váš komentář. :-)