pondělí 25. listopadu 2013

* FEEL JOY!: recenze + soutěž (UKONČENO)


O Feel Joy! jste už jistě mnohokrát četli na nejrůznějších blozích. Ani já jsem nebyla výjimkou a s firmou navázala spolupráci. Dostala jsem možnost vyzkoušet některý z produktů a zároveň mi byl poskytnut dar do soutěže, kterou si počínaje dnešním dnem hezky vyhlásíme. :))

Pro recenzi jsem si zvolila legíny Galaxy, které však aktuálně již v nabídce Feel Joy! nejsou. Věčná škoda, protože to je jeden z nejbáječnějších kousků oblečení, co jsem na sobě kdy měla. Neuvěřitelně pohodlné, krásně přilnavé legíny, které vaše nohy decentně obepnou. Moc se mi líbí barevné provedení, v jakém ke mně dorazily, totiž v šedé barvě. Legíny mají na sobě malé třpytky, které je dělají zajímavějšími. Samozřejmostí je široký černý lem v pase, který si dle potřeby můžete například ohrnout. Nechybí ani vyšité logo Feel Joy!.
Tyto legíny jsem na sobě měla zatím jen párkrát, ale jak jsem zmiňovala již výše, jsou neuvěřitelně pohodlné. Protože jsou mé nožky krapet (více) objemnější, než u žen bývá zvykem, zvolila jsem velikost L/XL. I tak bych možná snesla i o něco větší, nicméně si nestěžuji, sedí mi opravdu jako zadek na hrnec (nebo tak nějak :)). Klidně mohly být o malinko delší, se svou výškou 177 cm bych to jedině uvítala.
Závěrečné hodnocení je snad jasné, 10 bodů z 10! :))


 
 
 

Za kvalitu fotek se omlouvám. :))

* SOUTĚŽ BYLA UKONČENA *

A protože se nám blíží Vánoce (za měsíc to všechno vypukne), mám pro vás malou soutěž, která bude probíhat pouhých 6 dní (včetně toho dnešního). O víkendu si uděláme vyhlášení a výherkyně následně obdrží moc hezký dárek od firmy Feel Joy!

O co se bude soutěžit?
Mám pro vás jednu ze žhavých novinek v nabídce firmy, krásný oranžovo-růžový top (v nabídce uveden jako taneční tričko Fancy). Popisován je jako taneční (určitě by se krásně vyjímal také na tanečním parketu na nějaké diskotéce), ale vhodný je také na cvičení či běžné chození do společnosti. Věřím, že nejedna z vás by věděla, jak jej využít. Velkou výhodou je fakt, že top je univerzální, co se týče velikosti, takže nevěřím tomu, že by některá z vás měla moc velký problém se do něho dostat. Pro jistotu však přikládám míry, kdy délka dělá 62 cm a šířka přes hrudník 75 cm. 
Jak vypadá top na postavě, si můžete prohlédnout také na fotkách výše, kde jsem si ho speciálně oblékla, abyste měly představu. :))


Jak se zapojit do soutěže? Stačí v době od 25.-30.11.2013 správně odpovědět na soutěžní otázku, která zní: V kolika barevných provedeních je nabízeno taneční tričko Fancy zn. Feel Joy!? Odpověď najdete na oficiálních stránkách firmy ZDE. Tak se po stránkách trochu porozhlédněte a svou odpověď posílejte na e-mail: fitkriss@seznam.cz. Do předmětu uveďte název Feel Joy. Za připomínku stojí, že každý může zaslat pouze jednu odpověď. Špatné odpovědi budou ze soutěže vyřazeny.
Zúčastnit se mohou kromě českých čtenářek také čtenářky ze Slovenska. :))
Během víkendu se můžete těšit na vyhlášení, kdy budeme losovat pomocí programu Random.org. Jedna z vás se tak stane majitelkou tohoto krásného topu, který bych já osobně brala všemi deseti. :)) 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Edit: 1.12.2013

Vítězkou se stává slečna Verča.

Přeji hezké zachumelené pondělí! :))
Kriss

9 komentářů:

  1. Téda, ty jsi tak vysoká? závidím!:)
    leginy ti moc sluší, krásně ti zeštíhlují nožky:)
    Ten topík je úžasný, hlavně miluju odhalená záda <3 děkuju za soutěž :)
    btw: máš krásně vymakaná záda!;)

    OdpovědětVymazat
  2. Legíny vypadají suprově. Moc ti sluší, a tričko ještě víc ! :)
    To triko vypadá moc hezky, i ty barvy jsou takové veselé ! :)
    Že bych se zapojila do soutěže :D ??

    OdpovědětVymazat
  3. Legíny vypadají dost dobře. :) A jestli jsou pohodlné, tím líp... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají moc pěkně a sluší Ti :) A ten to je top! :D

    OdpovědětVymazat
  5. tyýý joo...kolik jsi přibrala ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle čeho soudíš,že Kriss přibrala? Má supr postavu a vůbec se mi nezdá,že by měla nějaká kila nahoře. Navíc by mě zajímalo,podle čeho to porovnáváš.
      Kriss,vůbec si z takových komentů nevšímej,to je zááávist. :o)
      Jinak bezva soutěž,moc ráda se zúčastním.
      Niki

      Vymazat
  6. Hezké legínkyy ! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)