neděle 1. září 2013

* Měsíční shrnutí - SRPEN


Ať chceme nebo ne, letní prázdniny utekly jako voda, a zrovna zítra se všechna mládež školou povinná vydává do školy. Malá dítka jdou po prvé do školy, ta větší přechází na 2. stupeň, ti odrostlejší přestupují na novou střední školu a my ještě dospělejší máme pár týdnů k dobru, než nám začne zimní semestr. Řeknu vám, klidně bych se vrátila minimálně o 10 let zpět, abych si lebedila na základce bez jakýchkoliv starostí. Ale abych jenom nemluvila o škole, mám tady pro vás zase klasické měsíční shrnutí, i když mám pocit, že se pořád jen opakuji a stíhám toho čím dál tím méně, heh.

Co se událo v srpnu:
  • konečně pravidelně navštěvuji posilovnu
  • budu psát pro server kulturistika.com
  • dostatečně jsem odpočívala (vždyť o tom léto taky je :))
  • dostala jsem pár nabídek na spolupráci
  • konečně nepotřebuju k životu pečivo
  • jím a cvičím podle trenéra
  • vyzkoušela jsem nové cviky
  • mám 336 pravidelných čtenářů (měsíční přírůstek činí 28 čtenářů)
  • za 8 měsíců mi počítadlo ukazuje téměř 118 tis. návštěv 


Dnes nemám moc sdílnou náladu, takže jen ve zkratce k určitým bodům.
Protože jsem se o prázdninách rozhodla zainvestovat do cvičebního plánu a jídelníčku od trenéra, konečně jsem se na něj napojila a snažím se vše dodržovat, i když někdy zrovna nemám moc náladu. Nicméně snad to brzy sklidím své první ovoce. :)) Díky tomu jsem pravidelně začala navštěvovat posilovnu (no, těch pár návštěv v doprovodu přítele je teprve začátek, ale i tak byl učiněn první krok) a brzy si pořídím tu vysněnou permanentku, když mám na to konečně finanční prostředky. S posilovnou je spojen i další bod, a to vyzkoušení nových cviků, které si doma bez patřičných pomůcek nemůžu dovolit dělat. Strašně mě motivuje mrtvý tah, dřepy na multipresu, veslování nebo stahování kladky. I když ty poslední dva cviky jsou na stroji, a já strojům moc neholduji, tak mě motivuje to, že mi jdou. Milým překvapením pro mě bylo stahování kladky s lanem (viz obrázek), kdy jsem "trhla" svůj rekord a cvičila s 21 kg. Vím, že tady zdviháte o mnoho více (a tím pádem si ještě nebudu moc vyskakovat, heh), ale pracuju na tom, aby výsledky byly ještě lepší. Celkově se od těch prvních návštěv v posilovně cítím silnější. Hlavně to nepřepálit na začátku, abych pak nebrečela, že mě zase bolí rameno. :)) Když ale vidím, že dokážu zvedat víc a víc, neumím se šetřit. Máte to tak taky?
Z absence pečiva v mém jídelníčku mám radost, protože jednu dobu jsem na něm byla závislá, a přiznejte si, že určitá závislost to zkrátka je. Netvrdím, že si občas něco nedám (i když to je velmi výjimečně), ale denně už ho do sebe necpu. Super.
O psaní na podobný server jako je kulturistika.com se mi občas zdálo, takže mám radost z toho, že má prosba byla vyslyšena. Ještě nemám páru o tom, nač bude můj první článek zaměřen, ale zatím sbírám dostatek informací, abych ho tam mohla prezentovat. Až bude publikován, určitě vám zde hodím odkaz. Moc se těším, protože to bude trošku změna. :))

Jak se dařilo vám? Co se u vás změnilo? 

Hezký zbytek prázdnin vám všem, kteří zítra už musíte vy-víte-kam, ale i vám, kteří ještě do daných ústavů nemusíte.
Kriss

10 komentářů:

  1. Zítra jdu poprvé do našeho místního fitka a i mě bude doprovázet přítel. Musím říct, že jsem nervozní víc než před nástupem do nové školy. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Juuu, tak to jsem zvědavá a článek si ráda přečtu:-)

    OdpovědětVymazat
  3. šikulka! mě to přímo v posilce bohužel moc nebaví, takže netuším, jestli se donutím vrátit..asi spíš zůstanu u běhu a časem t25=) zas a opět tě obdivuji:X neskutečné jak pořád makáš:)!

    OdpovědětVymazat
  4. tak srpen byl docela nabitý, jsem zvědavá na tvá další shrnutí..já jsem pečivo nejedla dost dlouho, pak jsem si zvykla, ale myslím, že úplně ho vynechávat taky není úplně dobrý. Takže jsem ho zařadila zpátky do jídelníčku v rozumném množství

    OdpovědětVymazat
  5. Já když byla poprvé ve fitku, neodhadla jsem úplně váhy a i když jsem cviky zvládala, do dvou dnů jsem měla nohy posetý modřinama :D... jinak pečivo jsem teď dva měsíce nejedla a uff, od pátku ho zase jíst můžu a i když ho nezařadím úplně, tak je super si moct kdekolik koupit jakoukoliv sváču :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se dařilo krásně lenošit, takže shrnutí vůbec nemá cenu psát :D
    v září snad bude!
    jinak gratuluji ke všemu, jak ke spolupracím, tak k posilce a k trenérovi.. a k psaní pro kulturistiku! těším se na články :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné shrnutí, doufám, že více napíšeš ještě o tom tvém cvičebním plánu a jídelníčku a jak se ti daří :) A gratuluji k spolupracím, sama vím, jak to člověka potěší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mně přijde, že toho stíháš docela dost, o tomhle si já můžu nechat leda zdát. :) Pemanentku do fitka bych si taky chtěla pořídit, nicméně peníze nejsou a nevím, jestli bych tam vydržela disciplinovaně chodit, já jsem totiž oproti Tobě hrozně slabá a vůbec nezvládám pohyb, takže Tě musím obdivovat, 21 kilo bych nezvedla ani omylem. :)

    OdpovědětVymazat
  9. ahoj, taky mám v plánu začít mimo cvičení doma i cvičení v posilovně (a to pěkně od zimáku), sice už jsem tam párkrát byla, ale vždycky jsem se jen přesunovala ze stroje na stroj a moc nevěděla, co dělat, tentokrát se chci na to skutečně připravit a mít aspoň nějaký plán:) tobě do začátku poradil trenér nebo sis taky něco hledala na netu apod?

    OdpovědětVymazat
  10. ahoj, do posilňovne sa chystám po novom roku...zatial si šetrím korunky (Eura) aby som si mohla kúpiť permanentku a nejaký ten výživový a cvičebný plán od profi trenera....momentálne cvičím doma, podľa Zuzky, Marušky z Rutiny, Boba H. atď. ....poraď, prosím ako si dokázala vylúčiť pečivo zo stravy, lebo mne sa to nedarí?!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)