sobota 28. září 2013

* Cardio Combo


Když naše milá Nikki, která se tento týden mimochodem stala podruhé maminkou (třikrát sláva tomu, že jsou holky obě v pořádku :)), někdy začátkem tohoto roku rozjela na svých stránkách tzv. Record Games, bez povšimnutí jsem je přešla, protože tehdy jsem byla línější než kdykoliv předtím. Včera však nastala chvíle, kdy jsem se pro jeden z nabízených tréninků rozhodla. Stal se jím Cardio Combo, při němž jsem si dala krásně do těla. Nebyla to žádná divočina, ale i přesto mé tělo nezůstalo během těch 16 minut bez kapky potu.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pomůcky: podložka, kettlebell/těžší činku
Princip tréninku: 30 sekund cvičení, 10 sekund odpočinek
Doba trvání:
16 minut
Počet kol: 3

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
 
Průběh tréninku:
30 sekund burpees
10 sekund odpočinek
30 sekund kettlebell swings
10 sekund odpočinek
30 sekund plank shoulder taps
10 sekund odpočinek
30 sekund plank knee to elbow
10 sekund odpočinek
30 sekund dips
10 sekund odpočinek
30 sekund dancing crab
10 sekund odpočinek
30 sekund prisoner low jacks
10 sekund odpočinek
30 sekund knee hug crunches

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ukázky cviků:

burpees
kettlebell swings
plank shoulder taps
plank knee to elbow
dips
dancing crab
prisoner lower jacks
knee hugh crunches

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jak správně počítat opakování:
burpees - děláme s klikem a výskokem = 1 opakování
kettlebell swings - jeden švih = 1 opakování
plank shoulder taps - jeden dotek ramene = 1 opakování
plank knee to elbow - jeden dotek kolenem = 1 opakování
dips - jeden ohyb rukou dolů a nahoru = 1 opakování
dancing crab - jeden dotek ruka-noha = 1 opakování
prisoner low jacks - nohy od sebe-nohy k sobě = 1 opakování
knee hugh crunches - jedno přitáhnutí-jedno "roztáhnutí" = 1 opakování

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mé výsledky:
burpees 7/6/6
kettlebell swings 17/18/18
plank shoulder taps 42/44/43
plank knee to elbow 40/44/45
dips 15/15/20
dancing crab 30/26/29
prisoner low jacks 39/40/39
knee hugh crunches 20/22/20

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mé hodnocení:
Mrzelo mě, že jsem se u cviku dips musela šetřit, protože jsem si při posledním posilování hezky namohla tricepsy. Vím, že jsem teda včera měla velké rezervy, ale to nevadí, příště to bude lepší. :))
Velmi se mi líbil cvik plank shoulder taps. Možná jsem divná, ale to poplácání se po rameni mi vždy dodalo sílu, jako bych si sama říkala "Máš na to být ještě lepší, makej!" :))
Hodně lidí nadává na cvik tančícího kraba, řeknu vám, já jsem si to užívala, i když jsem při posledním kole trošku padala na zadek, jak mě ruce nemohly unést, nicméně i tak se mi to moc líbilo. Velmi hezký cvik!
Pár slov závěrem, trénink to určitě není špatný, dala jsem si příjemně do těla, jak jsem psala již v úvodu, nicméně žádná drsňárna to není, takže se nemusíte bát. Určitě vyzkoušejte. Na takové to příjemné zpocení je to jako dělané. :)) 
PS: Pokud byste chtěli vyzkoušet verzi pro mírně pokročilé, tedy tu snadnější, změňte intervaly na 20 sekund intenzivního cvičení a 10 sekund odpočinku. Tři kola tak zvládnete za 12 minut. Máte-li chuť své výsledky porovnat s ostatními, kteří tento workout vyzkoušeli, mrkněte sem a na oplátku se pochlubte těmi svými! :))

Máte tip na nějaký bezva tabata trénink podobného typu?
A co vůbec plánujete na dnešek, když se nám to tak krásně sobotí?

Hezký den vám všem!
Kriss

15 komentářů:

  1. To určitě někdy zkusím. :) Ale až nebudu takový lempl, jako jsem teď. :D
    Já budu celý víkend odpočívat a potit se. Musím se vyléčit, abych mohla zase cvičit. :(

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle mě zaujalo :) Momentálně cvičím T25, ale protože nemám stretch video, tak si to mohu zacvičit nějakou neděli, když bude čas :D

    OdpovědětVymazat
  3. Wow! :) to je docela masakrální cvičení. Určo někdy vyzkouším, až budu v lepší kondici. Teď bych chcípla po pár burpees. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Fuuha tak to musel byť riadny zabiják. :D Obdivujem ťa, že si to prežila v zdraví. Ja chcem nabrať kondičku a potom sa tiež pustiť do takých hardcore výziev. :D

    OdpovědětVymazat
  5. ah šílenost :D !! já to říkám pořád že máš naprosto vesmírnou kondici:D já jsem děsně pomalá na tady ty věci, to tipuju že bych od každého udělala max 10 u každého opakování :D pak bych padla na hubu:X

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jinak v plánu mám vodní dýmku s kamarádkou, tak už se na to těším:)) moc let jsme se neviděly a náááhodou jsme se potkaly v tramvaji :D

      Vymazat
  6. Vypadá to hodně náročně :-P:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to se mi hodně líbí, určitě to v nejbližší době vyzkouším, protože tam není ani jeden cvik který by mi nějak víc vadil, snad jen burpees moc nemusím, ale u těch se zase člověk pořádně zapotí, takže super :)

    OdpovědětVymazat
  8. tenhle workout jsem od Nikky zkoušela a pamtuji si ,že mě bavil a teklo ze m pořádně :-D....a nebylo by na škodu vyzkoušet znovu a pak si porovnat výsledky :-)

    OdpovědětVymazat
  9. To musím vyzkoušet! Moc se mi to líbí :) Ale teď jsem byla nemocná, takže si ještě chvilku dám s cvičením pauzu a pak návrat do starých kolejí :)) Přeji si na Vánoce kettlebell, takže se těším, až budu dělat kettlebell swings :)

    OdpovědětVymazat
  10. štve mě, že ještě stále neudělám pánský klik. Můžu se zeptat jak si se k nim dopracovala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak kliky vůbec nejsou snadnou záležitostí. Pokud ti nedělají problémy dámské, tak se zatím snaž zlepšovat v nich, přidávej na počtu, pomaleji se zvedej, pomaleji "jdi k zemi". Mně ty pánské začly jít nějak samy, až jsem se tomu docela divila. :))
      Teď už ale pánské kliky nedělám, mám je zakázané kvůli problémy s ramenem, takže už jich nesvedu 30 jako kdysi. Nicméně já to prostě zkoušela a zkoušela, pilovala a pilovala, až jsem se jednoho krásného dne dopracovala k té třicítce. Žádné speciální rady nemám. :))

      Vymazat
  11. Tak tohle bych nezvládla, dobrovolně se přiznávám :D ale je fakt že jsem si chvilku říkala že zkusit bych to mohla, tak až bude volnější den tak aspoň zkusím jak na tom jsem :D

    OdpovědětVymazat
  12. já právě s tou mojí aktuální nejsem moc spokojená, tak hledám kde jinde to bude lepší. Měla jsem dřív suprovou, ale momentálně je to pro mě hrozně z ruky.

    taky mám rada zimu, pokud jsou hromady sněhu :) jen ten upršený předěl moc nemusím ... :/ (podzim)

    OdpovědětVymazat
  13. jéé, jsem ráda, že jsi se odhodlala :-)´já mám taky dancing crab strašně ráda a upřímně sjem byla udivená, že existují tací, co jej nesnáší :D

    PS: už se těším, až si pro vás (a taky pro sebe) sestavím další :) Navíc tabatu fakt žeru :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)