středa 14. května 2014

* Fitness apple pie

 
Zdravých receptů není nikdy dost, a proto vám dnes představuji zdravý fitness apple pie, který si můžete upéct třeba k snídani, nebo ho (stejně jako já) někomu věnovat. Pekla jsem ho včera večer pro svou kamarádku Lucku (o niž jsem se mimo jiné zmiňovala také na Facebooku), která získala krásné třetí místo na Mistrovství ČR v kategorii bikini fitness do 168 cm. Pokud teda patříte mezi fitness nadšence, nebo pokud vám zkrátka chutnají zdravé dobroty, volte apple pie! :))

Inspirovala jsem se receptem od Adenike a světe div se, dortík se povedl. :)) I když to není ten největší krasavec pod sluncem, a i když je tam víc tvarohu než vloček, tak věřím, že chutná výborně, a snad se má alespoň trochu k světu. :))

••••••••••
Budeme potřebovat:
• 200 g ovesných vloček
• 1 jablko
• tvaroh
• hrnek vody
• 1 odměrku proteinu (nemusí být)
• skořici
• něco na doslazení (nemusí být) 

Postup:
Ovesné vločky si dáme do misky, přidáme nastrouhané jablko a skořici, zalijeme vodou a necháme cca půl hodiny odstát, aby nám vločky změkly. Kdo potřebuje dosladit, tak přidá med/cukr/javorový sirup/stévii či jiné sladidlo.

Tvaroh (použila jsem 2 vaničky odtučněného) si dáme do misky a promícháme. Kdo chce, může přidat odměrku proteinu. Já použila tento vanilkový slazený stévií.  

Nachystáme si formičku, jejíž dno vyložíme pečicím papírem pro jistotu, aby se nám vločky nepřipekly. Jako první dáme vrstvu vloček, následuje tvaroh, poté vločky, opět tvaroh, vločky a navrch zbytek tvarohu. Zasypeme skořicí, přidáme jablíčko na ozdobu a můžeme ještě pokapat medem (já ale nedávala). Pečeme při 200°C cca 30 minut. Poté dáme vychladit.
••••••••••

17 komentářů:

  1. Krasa, ja jablecne kolace delam desne rada, tak diky za dalsi recept do sbirky :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je klasická dortová forma nebo něco menšího?

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádhera! O víkendu se na něj vrhnu :))

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé :) Na ten jsem u Adenike koukala, a tobě se moc povedl. Mimochodem,moc se mi líbí nový design! O dost přehlednější. Nevím, jak dlouho ho už máš - mám 6 dní před maturitou a na blogy se dívám poprvé dnes za celý týden snad :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tomu říkám vážně fitness! Krásné zdravé ingredience, plno bílkovin. Kamarádka Lucka musela mít určitě radost.

    OdpovědětVymazat
  6. Jinak hezká změna designu, modrá je taková lehká, vzdušná, super :)

    OdpovědětVymazat
  7. V sobotu sa do ňho pustím, vyzerá úžasne ♥

    OdpovědětVymazat
  8. to je dobrota!!! hned si recept aj ukladám :) za posledné tri dni som našla 3 články s takýmito tortami, takže neviem ktorú urobiť skôr :D jednu by som však chcela určite :) Môžem sa opýtať, aký máš priemer tortovej formy? Nechcem ju totiž robiť veľkú, lebo len ja si tu jem svoje výtvory :D Mám aj malú tortovú formu, takže preto sa pýtam :) Ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
  9. tak to vypada naprosto bombasticky!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Ten se povedl :) navíc neobsahuje vážně vůbec nic špatného, samé zdravé a dobré věci :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný desing!!

    A vypadá luxusně!

    OdpovědětVymazat
  12. O víkendu jsem ho upekla a byl supr....renča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)