pátek 20. září 2013

* Kuřecí bulgur


Tento týden jsem si zašla po dlouhé době na oběd do restaurace, kde jsem si s nadšením dala bulgur. A protože mi chutnal a já si na něho dnes ráno vzpomněla, oběd byl vymyšlen. Bulgur je stejně dobrý jako kuskus nebo rýže, jeho příprava není absolutně náročná, takže recept je vhodný vlastně pro každého. :))

Na 1 porci budeme potřebovat:
  • 40 g bulguru
  • 100 g kuřecího masa
  • zeleninu
  • lžičku sójové omáčky
  • lžíci rajčatového protlaku/kečupu
  • olivový olej
  • sýr
Bulgur si dáme vařit do osolené vody v poměru 1:2 (bulgur:voda) na 2 minuty. Poté sundáme z plotny a necháme cca 20 minut dojít pod pokličkou.
Na troše olivového oleje si osmažíme kuřecí maso, přidáme zeleninu (já použila mraženou čínskou směs z Lidlu), dochutíme sójovou omáčkou a protlakem/kečupem.
Jakmile je bulgur měkký, přisypeme ho na pánev k masu a zelenině, krátce posmažíme a můžeme servírovat. Můžeme ozdobit trochou sýra.

Máti rádi bulgur? A co jste dnes měli k obědu vy?

Hezký pátek vám všem!
Kriss

7 komentářů:

  1. Jé, díky za tip na oběd do školy! :) Vypadá to skvěle.

    OdpovědětVymazat
  2. Bulgur mám ráda, takže recept opravdu vyzkouším :)
    Dneska jsem měla k obědu zelňačku :))

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to skvěle :) Bulgur jsem párkrát měla, ale kuskus mi zachutnal víc. Já měla dneska na oběd vepřové rizoto ve škole :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to moc hezky, bulgur jsem měla naposledy ani nevím kdy, takže si ho možná udělám zítra do krabičky na výlet. :)

    OdpovědětVymazat
  5. K bulguru se pořád nemůžu dokopat, ale tohle vypadá tak dobře, že se musím inspirovat a konečně si ho uvařit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju bulgur! Ten daleko předčil kuskus, pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mám radši bulgur než kuskus - po tom se mi práší z nosu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)