pátek 15. února 2013

* Kuřecí prsa v jogurtové marinádě

Řeknu vám, na dnešní večeři jsem si dnes obvzlášť pochutnala. Pochopitelně vás nemohu připravit o tento opět velmi snadný, zdravý a chutný pokrm. Dnes jsem si ukuchtila kuřecí prsa v jogurtové marinádě s jasmínovou rýží a zeleninou. To vám byla mňamka. Ještě teď bych si naložila druhou várku. :)) Nevím, co přesně mi tolik zpříjemnilo zážitek z dnešní večeře, jestli kombinace kuřecího s jogurtem, ale stálo to za to. Pokud tedy nevíte, co připravit o víkendu k večeři, mám pro vás páteční tip. :))

Na 1 porci budete potřebovat:
  • 100-150 g kuřecích prsou
  • bílý jogurt
  • hořčici
  • vegetu
  • pepř, sůl
  • olivový olej
Kuřecí prsa si omyjeme a nakrájíme na nudličky, které naložíme do bílého jogurtu smíchaného s hořčicí a vegetou. Necháme odležet v lednici 1-2 hodiny. Na pánvici si rozehřejem olivový olej a směs zprudka osmažíme. Dochutíme pepřem a solí. 

Záměrně neuvádím konkrétní gramáže, prostě každý dle svého gusta, já to tak udělala také. :))

Dobrou chuť!
Kriss

7 komentářů:

  1. Babička také dělává kuřecíprsa v jogurtu - je to dobrota!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Naložený v jogurtu je to mňamka, protože je pak úžasně křehký to kuřátko. Já teda ještě přidávám k jogurtu a hořčici vajíčko, kuřátko má pak hezkou krustičku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nějaký recept s kuřecím a jogurtem jsem chtěla už dlouho vyzkoušet, děkuju za tip :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, tuto kombinaci mám taky moc ráda, maso je pak krásně křehký :)) Akorát hořčici vůbec nemám ráda, tak ji tam nedávám :D Zato tam někdy navíc přidám pár kapek citronové šťávy ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak myslím že už vím co si dám zítra na oběd :) K tomu udělám kuskus ať je to rychle hotové a myslím že se budu olizovat až za ušima :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, muzu se zeptat jak delas ryzi? na obrazku vypada skvele, ja mam problem ze ji mam skoro vzdycky takovou slepenou,a pritom ryzi miluju..tak jestli na to nemas nejakej trik:-) dekuju:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)