neděle 10. února 2013

* Čokoládový dezert za 2 minutky


Teprve dnes jsem narazila na výborný čokoládový recept, který musím co nejdříve vyzkoušet, protože vypadá neuvěřitelně jednoduše a přitom tak chutně! Pokud máte rádi čokoládu a občas máte deficit, co se sladkého týče, zkuste si zamlsat trošku zdravěji. :)) Příprava toho receptu vám zabere jen něco málo přes 2 minutky.

Na 1 proci budete potřebovat:
  • 1 vejce
  • 1 lžičku kakaa
  • trošku prášku do pečiva
  • 2 lžíce mléka
  • arašídové máslo
  • přírodní sladidlo (pokud chcete mít dezert sladší)

V hrníčku smícháme jedno vejce s jednou lžičkou kakaa, přidáme špetku prášku do pečiva a dvě lžíce mléka. Do směsi přimícháme trošku arašídového másla, příp. ještě přírodní sladidlo, pokud chcete mít dezert více sladší. Pořádně promíchejte vše vidličkou a vložte na 2 minuty do mikrovlnky. 

Co vy a recepty z mikrovlnky, které zaberou málo času? Máte nějaké tipy? :))

Dobrou chuť a krásný zbytek víkendu!
Kriss

24 komentářů:

  1. receptíky z mikrovlnky se teď pěkně rozjely koukám! chci jich ještě tolika ozkoušet :) i tento tvůj!
    krásný zbytek víkendu!

    OdpovědětVymazat
  2. Takové časově nenáročné recepty jsou něco pro mě! :) Děkuji za tip.
    Já zatím v mikrovlnce zkoušela jen muffin od Cassey Ho.

    OdpovědětVymazat
  3. no, těšila jsem se zítra na pořádnou porci kaše k snídani, ale asi porci zmenšim a konečně to s tou mikrovlnkou taky vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  4. Já miluju dezerty z mikrovlnky, už jich mám taky spoustu ve sbírce :) Je super jak jsou rychlé a mňamozní :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já recepty z mikrovlny ještě nezkoušela, ale zítra se na jeden chystám - nebo ještě dnes? Chci si totiž dělat svačinu do školy, takže nevím :D. Tenhle recept vypadá ale taky moc dobře, musím ho někdy určiě zkusit :).

    OdpovědětVymazat
  6. Já zkoušela muffínek v mikrovlnce a až se konečně dokopu ke koupi arašídového másla zkusím i toto :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já taky naposledy asi předloni z toho krámku na nádraží něco podobného, ale jiná značka a sýrové. Je to dobré, ale hříšné. :-D
    Moskevský chlebík miluju nejvíc! Obyčejný se může ját bodnout. :-D
    Některé recepty z mikrovlnky zní super, ale ještě jsem se k žádnému pečení dezertů v ní nedostala. Ale kdysi jsem v ní dělala rybu s rýží, když nešel plyn a bylo to jedlé. :-D

    OdpovědětVymazat
  8. no pekneee. ja som ešte nikdy nepiekla nič v mikrovlnke, ale vidím, že sa tam daju urobiť rozne pochutky.

    OdpovědětVymazat
  9. je v tom arašídové máslo, jasný pokyn k tomu abych to zkusila :D

    OdpovědětVymazat
  10. Myslím, že vím, co bude zítra k snídani:)♥! Děkuju:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš jak dlouho jsem tenhle recept hledala?:D Já jsem si řikala, že jsem psala komentář k někomu koho mám ráda, ale nemohla jsem si vzpomenout. No...já jsem tohle dneska udělala, v polovině jsem zjistila, že nemám vejce a ani prdopeč, takže jsem tam vejce nedala a místo prdopeče jsem tam dala jedlou sodu. Ochutila jsem to dvěma lžičkama medu, místo mléka jsem tam dala Zajíce a....no že by mi to vyjelo stylově nahoru, se říct nedá. Ale chutově to bylo celkem dobrý...sice trochu gumový, ale dalo se:D:D.

      Vymazat
  11. Taky už musím v mikrovlnce něco zkusit! Všude je tolik úžasných receptů a já na to ještě neměla odvahu :)

    OdpovědětVymazat
  12. Škoda že se nám zrovna pokazila mikrovlnka, ale tohle určitě vyzkouším! Děkuji moc za inspiraci i za recept!:)

    OdpovědětVymazat
  13. no mikrovlnkové recepty jsou nejlepší! a ať si každý říká o nich, co chce:)

    OdpovědětVymazat
  14. Otestováno, snědeno :)) Trochu jsem si to upravila, doma nebylo arašídový máslo, tak jsem ho tam nedala a naopak přidala med. Už sem to víc nesladila. Asi jsem ho tam dala docela málo, protože to nebylo moc sladký a na můj vkus tam bylo chuťově dost cítit to vejce... Ale s čokoládou zajímavá kombinace, o tom žádná! ;) Určitě jsem to nedělala naposled, příště to osladím (když mám to zkouškový a mozek potřebuje cukr, žejo;)a dám možná i ještě víc kakaa. :) Odkud berete mikrovlnkový recepty?

    OdpovědětVymazat
  15. pro mě je tenhle recept naprosto ideální - nejsem vůbec žádná zdatná kuchařka :D..takže díky moc! jo a mám dotaz - dá se to arašídové máslo něčím nahradit (teda kromě medu)? u nás v obchodě ho nemají..díky

    OdpovědětVymazat
  16. neee další mikrovlnkový recept a já pořád žádný nevyzkoušela...o víkendu si udělám mikrovlnkovou párty a vyzkouším všechno..:D

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá to krásně, aale jídlům z mikro moc nevěřím! :((

    OdpovědětVymazat
  18. Tak toto musím vyzkoušet, mňam!!!!

    OdpovědětVymazat
  19. Rozhodně vyzkouším! Vypadá to moc chutně :)

    OdpovědětVymazat
  20. Zítra vyzkouším. Konečně jedu domů, kde mám mikrovlnku :D.
    Musím si to vytisknout, abych nezapomněla, taková rychlovka, to je něco pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  21. http://zivot-bez-nemoci.webnode.cz/jak-znicit-potraviny/

    OdpovědětVymazat
  22. To je fakt super:)) zítra ráno to hned vyzkouším:-P

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj, můžu se zeptat na energetické hodnoty?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)