sobota 17. srpna 2013

* VÝHERKYNĚ letní soutěže

 

Tři týdny nám utekly jako vody, takže vám dnes přináším výsledky letní soutěže pro čtenáře, do které jste mohli přispět svým poděkováním pro tělo již od konce července do středy tohoto týdne. Účast sice nebyla tak velká, jako tomu bývá na jiných stránkách, ale o to víc jsem ráda, že jste si se svým příspěvkem dali takovou práci. Jak jsem psala, výherkyně jsou jen 3 - dvě z nich vylosoval Random.org a jednu jsem vybrala já. Výherkyním moc gratuluji a všem zúčastněným děkuji za čas, který věnovali napsání poděkování svému tělu.



Balíček č. 1 získává
Denča

Balíček č. 2 získává
Růženka

Cenu pořadatele získává
Mell


Všechny slečny již byly informovány prostřednictvím e-mailů.
Pokud by vás zajímalo, s jakými poděkováními do soutěže přispěly, přikládám jednotlivé příspěvky níže. :))

Mimo to bych vám všem opravdu ze srdce chtěla poděkovat, protože jste mě nesmírně potěšili. Jde vidět, že jste byli ochotni se nad sebou a svým přístupem ke svému tělu zamyslet. Mnohdy jste se svým tělům primárně omlouvali za to mučení, které jste jim způsobovali nesmyslnými dietami a přehnanými nároky. Doufám, že si svůj dopis vezmete skutečně k srdci a budete si ho nosit v hlavě pro případ, že by vás zase podobné blbosti napadly. :)) Nezapomínejte, že nejsme stroje, abychom si přepočítávali každou dávku jídla, abychom se několikrát denně převažovali, a ujišťovali se tak, že jsme nenabrali nějaké to deko navíc. Žijte svobodně, upusťte od nesmyslného týrání sebe samých. Radujte se z každého nového dne, buďte rádi, že jste zdraví, že máte chuť a důvod žít, že máte kolem sebe velkou spoustu lidí a milující rodinu. Jezte zdravě, ale nepřehánějte to, cvičte pro radost a pevnější tělo, ale zbytečně se nepřepínejte. Mé oblíbené motto je, že nic se nemá přehánět, a já vím, že vy to víte stejně tak dobře jako já! :))

PS: Cenu pořadatele jsem udělila naší velké bojovnici Mell, kterou můžete znát z tohoto blogu. Víte, ono to nebylo snadné, probírat se tolika krásnými dopisy, které mi mnohdy vháněly slzy do očí, a vybrat přitom jeden, který mě zaujme nejvíce. Mell si zaslouží velké objetí a podporu nás všech, protože jde vidět, že ta holka má chuť bojovat, a takových lidí já si zkrátka cením. Jsi úžasná a já věřím, že se svým přístupem to daleko dotáhneš! :))

PS2: Do soutěže se tentokrát kromě žen zapojili také můži. :)) Dalším milým překvapením bylo také několik poděkování od starších žen, řekněme tak věk 50 a více. :))

Poděkování od Denči:
"Milé mé tělo,
hrozně bych Ti chtěla poděkovat za to, že jsi zvládlo spoustu nemocí. Hlavně rakovinu, která nás navštívila před pár lety.
Jsi velký bojovník a za to Ti moc děkuji, protože někdy Ti dávám zabrat a ty se stále držíš pevně. 
Ze začátku jsem Ti dávala zabrat hlavně po stránce jídla, ale jak Ty víš, zlepšila jsem se a momentálně Ti dodávám jen a jen to nejlepší.
Děkuji Ti za vše a stále mě ochraňuj a já slibuji, že budu ochraňovat Tebe!"


Poděkování od Růženky:
"Moje drahocenné tělo, děkuji za tvoji trpělivost, kterou se mnou máš. Vím, že jsem tě už mockrát potrápila hladem, ale i přejídáním. Ze začátku nebylo vůbec snadné zvyknout si na nové věci, jako je pravidelná a pestrá strava nebo dostatečný pitný režim, který mě trápí až do dneška. Jsem ti vděčná za to, jak zacházíš s živinami, které ti dennodenně dodávám. Neukládáš si je, ale používáš je na svou stavbu a regeneraci. Díky tomu se tak krásně rýsuješ a děláš mi obrovskou radost. Děkuji ti také za reakce na mé cvičení. Stále si díky tomu zlepšuji kondici a celkově posiluju i ducha. Neboj se však kdykoliv ozvat, až opravdu nebudeš moct, ať ti neublížím. Děkuji i za tvoji schopnost poradit si s různými infekcemi, nemocemi a zraněními. Je pozoruhodná tvá výdrž vůči mně. Uvědomuju si, že to se mnou občas nemáš lehké, a trpíš. Tím bych se ti také ráda omluvila za vše, co tě ranilo. Slibuji ti, že už se budu snažit vyslechnout tvoje potřeby a přání, abych ti udělala radost stejnou jako ty mně. Miluji tě a nikdy bych tě s nikým nevyměnila. Miluji na tobě tvoji originalitu, veškeré (podle nynějších ubohých trendů) nedokonalosti, které se mně naopak líbí, neboť mě odlišují od ostatních (prý dokonalých) lidí."

Poděkování od Mell:
"Drahé tělo, samozřejmě, že tě mám ráda, ikdyž se ti to tak asi někdy nemusí jevit. Chovala jsem se k tobě hrozně. Týrala tě hladověním, přejídáním, depresemi... Ale vždyť já přeci nemůžu za to, co se v tobě děje. Jenomže ty jsi za to také nemohlo. Neviděla jsem, jak jsi krásné a jak se mi snažíš zavděčit vysportovaným tělem. Já vždy chtěla něco víc. Chtěla jsem být dokonalá ve všech směrech. Proto jsem sportovala víc a víc a jedla míň a míň. Dávalo jsi mi signály ve formě padání vlasů, únavy, nespavosti, zimy, depresí, lámání nehtů a spousty dalších. Jenomže já je všechny jen přešla a měla jsem jeden jediný cíl. Být vychrtlá a úspěšná. Proto ti za všechny tyto signály děkuji. Moc si cením, že jsi to se mnou ještě nevzdalo a že jsi pochopilo, že i já to mám těžké a proti něčemu bojuji. Byť to nejsou ty zlé bacily, plísně a třeba i špatný tlak. Jsou to mrchy, které také způsobují nemoci, ale jsou to nemoci psychické, na které je jeden jediný lék. Pochopit. A já bych řekla, že jsem pochopila a bojuji. Samozřejmě, že se může stát něco hrozného a já budu nahlodaná zpět, ale ty mě opět podržíš a nevzdáš to se mnou. Začínám s tebou být spokojená. Sice spolu nijak necvičíme, ale já věřím, že hned jak začnemme, zesílíš, vyrýsuješ se a dovedeš mě k hrdosti a pýše! I tobě to určitě prospěje! Mám tě ráda, mám ráda tvé rýsující se svaly. Mám ráda ten tuk, který je pro tvé správné fungování potřebný. Opravdu ti děkuji za vše, co pro mě děláš. Má psychická stránka se díky lidem, kteří to se mnou nevzdávají, zlepšuje. Takže vydrž, jsme přece ta správná dvojka, která k sobě patří! Já se dám dohromady. Miluju tě! Bez tebe bych to už nebyla já. Určitě spolu dokážeme spoustu věcí a budu se o tebe starat tak, jak si zasloužíš!"

Mějte se krásně!
Kriss

7 komentářů:

  1. Věřím, že ti dopisy vháněly slzy do očí. Mě ten od Mell totiž taky. Je to vážně moc dojemné.

    OdpovědětVymazat
  2. krásně to napsaly holky, gratuluju

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné a od srdce! Gratuluju výherkyním, vaše dopisy se četly skoro samy, možná až slza ukápla :). Moc se mi líbí vaše názory!

    OdpovědětVymazat
  4. to je nádherne napísané!
    a gratulujem!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  5. gratuluji výherkyním, ty dopisy jsou dojemné :)

    OdpovědětVymazat
  6. dopisy jsou vážně krásně napsané :) ten od Mell se mi moc líbí :) .. gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
  7. Chtěla bych ti ještě jednou poděkovat Kriss. Přispěla jsi svou soutěží k mé cestě za lepším životem! :) Brzy si něco objednám! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)