úterý 13. srpna 2013

* Proměny I.


Motivačních citátů není nikdy dost, fotek krásných fitness modelek také ne, ale občas se člověk potřebuje inspirovat u někoho opravdového, jestli mi dost dobře rozumíte. :)) Takové luxusní postavy, které na nás z fotek občas vykukují, mnohdy jsou jen v předsoutěžním nebo soutěžním období, takže běžně na ulici je nepotkáte. Co se pro dnešek inspirovat jedněmi z nás? :))

Na internetu najdete kvantum fotek "before & after", tedy fotky "před a poté", které si lidé udělali před svou proměnou. Mnohdy jsou to proměny z ošklivého kačátka v krásnou labuť, takže nevidím důvod, proč si některé z nich neukázat. Určitě jste některé z nich už na internetu zaznamenali, já se s nimi setkávám prvně, protože nikdy dřív jsem nic podobného účelově nevyhledávala. Tak ať se vám líbí. :)) Máte také své fotky "před a poté"?


 







 



Zdroj

Hezké úterý vám všem!
Kriss

8 komentářů:

  1. taková dávka!
    to je nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na fotky "Before and After" koukám den co den. :) Doufám, že na sobě jednou uvidím stejně krásnou proměnu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. některé proměny jsou vážně neuvěřitelné :) já se asi rok fotila každej měsíc, jenže to všechno byla v netbooku, kterej jsem si rozbila, takže nic z toho nemám :(

    OdpovědětVymazat
  4. super premeny, rada pozerám na takéto fotky :)

    OdpovědětVymazat
  5. skvělý proměny :) jak říkáš, inspirace není nikdy dost :)

    OdpovědětVymazat
  6. Někdy mám stav, že mě takové fotky akorát demotivují :D Zrovna teď :D
    Ale jinak ty ženy obdivuji, a mají mou plnou podporu.

    OdpovědětVymazat
  7. To chci taky! Krásný jsou :) Hlavně se mi líbí ta slečna na fotce, která mi při lepší postavě vyšší váhu!

    OdpovědětVymazat
  8. jill?...to jako fakt? Já tyhle motivační fotky vyhledávám a sleduju ráda, teď jsem si zas dala jednu jako tapetu, abych se ráno nekroutila, že nebuu cvičit

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)