středa 25. března 2015

* Sportovní legíny Nessi


Nejsem žádná extra parádnice jako jiné ženy, nepotrpím si na poslední módní hity, ale oblečení si i tak vybírám pečlivě a s rozvahou. Co se týče oblečení na cvičení, preferuji především funkčnost a pohodlnost. Vzhled je pro mě v tomto okamžiku až třešničkou na dortu. Ale protože mé kalhoty už dosluhovaly, bylo třeba nasoukat mé nožky do nějakého nového kousku. Nakonec se jím staly naprosto suprovní legíny Nessi z e-shopu Feel Joy.

Hned v úvodu se musím přiznat, že k legínám jako takovým jsem nikdy neinklinovala. I když jsou už v módě nějaký ten pátek, já je začala nosit až poměrně nedávno. A protože cvičím ráda ve volných věcech, trošku jsem váhala, zda si tento kousek do šatníku vůbec brát. Ale nakonec jsem usoudila, že mé nohy nejsou tak děsné (holt jsem soudný člověk a rozhodně se necpu do něčeho, v čem vypadám příšerně), aby si tyto legíny nezasloužily. A tak jsem po nich sáhla. :))

Když mi dorazily, krapet jsem váhala, jestli přeci jen nejsou příliš úzké. Jaké nadšení, když jsem se v legínách spokojeně promenádovala po bytě. První, co mě zaujalo, byl vzhled. Jednoznačně top a přesně podle mého gusta. Trocha barev ještě nikdy nikomu neuškodila, a že tyto legíny jsou doslova barvička na barvičce. :)) Ale abych nezůstala jen u posuzování vzhledu, pochopitelně jsem je i řádně a těžce otestovala - zvládly x desítek dřepů, mrtvých tahů, ale i kardio na páse. Žůžo! Původně jsou to tedy běžecké legíny, ale pořídila jsem si je i přesto, že běhat nechodím. Do posilovny jsou dle mého také jako dělané! Dokonale sají pot, jsou pružné a na dotek velmi příjemné. Moc se mi líbí, že se dokáží přizpůsobit tělu, nohy hezky obepnou a nikde nic nepřebývá. Zároveň jsou z opravdu kvalitního materiálu, což mi dodávalo pocit jistoty, že mi neprasknou ve švech. No, jsem z nich ještě teď naprosto nadšená. :)) Krom toho jsou legíny doplněny o vysoký pás, takže se do nich pěkně nasoukáte, aniž by vám třeba nějaké špíčky "přetékaly" přes okraj legín. Já tento fakt uvítala, protože samotné legíny dost stahují. A co víc, v tomto multifunkčním pásu najdete i malé kapsičky pro úschovu nejrůznějších drobností.




Pokud jste legínoví maniaci, nebo si zkrátka chcete pořídit do svého šatníku nějaký kvalitní a slušivý obleček, určitě mrkněte do nabídky Feel Joy, protože se v ní nedávno objevilo tolik krásných legín, které by stály za hřích. A pokud se zaleknete ceny (ano, ono dát tisícovku za jedny legíny se může zdát hodně), tak vezměte v potaz, že tyto legíny jsou opravdu velmi kvalitní, takže vám vydrží minimálně do důchodu. :))
Pokud se vám konkrétně tyto legíny zalíbily, můžete je zakoupit na e-shopu Nessi sport.

Shrnutí:
+ nápaditý vzhled
+ skvělá pružnost
+ kvalitní materiál
+ vysoký pás s kapsičkami
+ dokonale se přizpůsobí tělu
+ dobře saje pot

Sečteno, podtrženo - pokud váháte, přestaňte. Jděte se mrknout na ty krásné kousky, kterými v posilovně jistě oslníte. A pokud se vám přeci jen cena bude zdát příliš vysoká, můžete se poohlédnout také po něčem levnějším, co bude vyhovovat vašim požadavkům. Za sebe mohu s čistým svědomým a rukou na srdci říct, že jsou vážně skvělé!


Jaký obleček doporučíte na cvičení vy mně? :))

17 komentářů:

  1. Takhle te v posilovne rozhodne nikdo neprehledne!:D
    Ja miluju barevne sportovni obleceni, takze me hnedka zaujaly tyhle : http://www.feel-joy.cz/p/sportovni-leginy-elf-multicolor/ :)

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že tvůj blog začal sloužit už jen k reklamě :( dříve jsem ho četla ráda..ale teď už jsou články jen propagace značek :(

    OdpovědětVymazat
  3. ty jsou luxusní :D Já osobně mám na sobě ráda jednoduchost, ale tyhle vzory mi naopak na druhých hrozně imponují :) Jsou fakt skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý díky za tip! Shánim zrovna legíny a chci nějaký pořádně barevný, tak asi dojde na ty s motivem trávy :D

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadají opravdu zajímavě :) Nevím, jestli bych se té barevnosti právě nezalekla, já na to moc nejsem, ale každému vyhovuje něco jiného! Na druhou stranu je opravdu velké plus, že mají kapsičky, ty většinou postrádám a přitom se jedná o dost podstatný detail! :)
    Tak dobře, že jsi spokojená a ať se v nich dobře cvičí!

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jeeej tie sú geniálne!! V takýchto štýlových legínach je určite radosť cvičiť. ;-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  7. Na tyhle legíny jsem přesně nedávno koukala! Hrozně se mi líbily, přestože jsou fakt výrazné :) Ale zase takové barvičky člověka rozsvítí a dodají mu dobrou náladu :)

    OdpovědětVymazat
  8. ty jsou krásný! :) v nich se musí cvičit jedna radost :))

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jsou úplně super :-) Zrovna si chci nějaké nové barevné legíny koupit,tak se určitě podívám :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Potisk dobrej, ale dělá to tlustý nohy.

    OdpovědětVymazat
  11. Veľmi pekné legíny :) a vyzerajú že aj k niečomu sú aj dobré... lebo vo väčšine prípadov sú legíny pre cvičenie dosť na prt, gumička moc sťahuje, paria som v nich nohy a "citlive" partie, takže určite nad týmito budem uvažovať, plus tie vrecká o ktorých píšeš mi prídu ako veľká výhoda a vyvýšený páš, jedna báseň :3 neznášam keď mam holé kríže!!... ďakujem za super recenziu :) dúfam že majú dodávku aj na SK

    OdpovědětVymazat
  12. Ja síce nemám až tak rada výrazné a vzorované legíny ale tieto sú krásne :) určite sa ti v nich skvele cvičí :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ježiši ty chci ! Poslední dobou jsem si barevné leginy hrozně oblíbila, mamka už ze mě šílí - v obchodech vyhledávám jen sportovní oblečení, jiné mě nezajímá :D A je super, že tam jsou kapsičky, to u mnoha sportovního oblečení bohužel nebývá...Ale je těžké najít kvalitní sportovní leginy, některé mi připadají spíše na normální nošení (když beru v potaz materiál) :-/
    http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Super leginy taky na http://www.legy.cz/boty/leginy.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)