pátek 24. května 2013

* Čokoládový koláček z mikrovlnky


Nechce se mi věřit tomu, že jsem vydržela celý týden nepřispět nějakým receptem. Chtěla jsem zde také smysluplnější články, přeci jen mé stránky nejsou žádným food blogem (od toho jsou tady lepší :)), proto jsem se mírně krotila. Dneska vás však nemohu připravit o výborný recept na čokoládový koláček z mikrovlnky. Musím vám povyprávět o svém prvním zážitku s "pečením" v mikrovlnce, protože jsem se hned ráno pěkně vztekala. :))


Na 1 porci budeme potřebovat:
  • 1 lžíci proteinového prášku
  • 1 lžíci kakaa
  • 2 lžíce ovesných vloček
  • 2 lžíce bílého jogurtu
  • 3 lžíce mléka
  • trochu prášku do pečiva
  • hořkou čokoládu nalámanou na kousíčky
Všechny ingredience smícháme dohromady (čokolády dá každý dle své libosti, já dala asi 2 čtverečky), dáme do vysokého hrnečku a "pečeme" v mikrovlnné troubě na plný výkon asi 1,5-2 minuty.

Radím vám, abyste opravdu použili vyšší hrneček, protože mně koláček z misky utíkal, takže jsem mikrovlnku musela přerušovat, aby zase "spadl". Raději si "pečení" hlídejte. :))
A můj první zážitek? Ještě, než mě napadlo dělat koláček v keramické misce, jsem si chtěla vyzkoušet své nové silikonové formičky, které jsou dle výrobce vhodné také do mikrovlnky. Šoupla jsem to tam a co se asi po 20 vteřinách nestane? Všechno těsto prostě uteklo ven na skleněný talíř v mikrovlnce. Krásný "úspěch" hned napoprvé. Ale já se nevzdala a na druhý pokus se již zadařilo. Výsledek byl parádní, i když na někoho by koláček mohl být sušší. :))
Inspirovala jsem se u Beautygloss, jen jsem si recept upravila o pár ingrediencí.

(Na obrázku můžete vidět poloviční porci, protože jsem dělala dva menší koláčky.)

Dobrou chuť a krásný pátek!
Kriss

15 komentářů:

  1. Já když jsem to zkoušela úplně poprvé podle receptu od Beautygloss, tak mi to taky vystřelilo z hrnečku jak splašené :DD a před časem jsem si tak nějak vymyslela vlastní a už je to dobrý, zůstává tak, kde má :DD ale tvůj vypadá krásně teda ;)
    jo a taky jsem zjistila, že to jde udělat opravdu se vším možným, už jsem zkoušela s vločkami, s mandlovou mooukou, s vejcem, bez vejce z prdopečem, bez prdopeče, .. no přijde mi to trochu zázračný :DD

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee a já na mikrovlnku zanevřela a vyhodila ji, ale nelituji toho. Peču radĕji v troubĕ.

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju koláčky z trouby, jsou úžasně rychlé a namíchám si do nich, na co mám zrovna chuť :))

    OdpovědětVymazat
  4. Došel mi protein :/ To nevadí, prdnu tam něco jinýho a musim zkusit :D

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě tvůj vyzkouším, čokoládový jsem nedělala! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Podobný jsem taky dělala ale bez proteinu a čokoládu jsem zapichla doprostřed takže byl vnitřek hezky tekutý :) A myslím že až na třetí pokus to bylo jakžtakž poživatelné :D

    OdpovědětVymazat
  7. Hmm, z mého prvního mikrovlnkového muffinu vzniknul docela hnusák (ale snědla jsem ho, to zase jo...:D), tak ráda vyzkouším jiný recept, díky! :D

    OdpovědětVymazat
  8. na ten se chystám už dlouho, furt nic! :D Díky ta připomenutí :)

    OdpovědětVymazat
  9. Oblíbená verze :-)... já se do všech těhle hrnečkových mikrovlnkových buchet zamilovala :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Nojo, mikrovlnky dovedou zázraky :D Jestli jsi ho měla sušší, musela jsi ho ohřívat moc dlouho, tak příště tu dobu zkrať a bude daleko lepčí :)

    OdpovědětVymazat
  11. hrníčkovky jsou prostě nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  12. takovéto rychlovky z mikrovnky dělám taky strašně ráda. Skoro pokaždé tam ale nacpu alespoň lžičku burákového másla, dá to tomu šmrnc! :D

    OdpovědětVymazat
  13. Koláček z mikrovlnky zní zajímavě. Já v mikrovlnce peču jen drobenkový koláč s jabkama a ten nemá, kam vytéct.)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)