neděle 30. prosince 2012

* Jillian Michaels


V rámci dnešního článku bych chtěla věnovat pozornost uznávané Jillian Michaels, kterou ne jedna z vás zná. Poněvadž už s Jill cvičím čtvrt roku a nehodlám s ní přestat, přišlo mi na místě, věnovat jí alespoň malou pozornost, když už jsem si ji tolik oblíbila. :)) Článek je určen především těm, které Jillian ještě neznají a poznat chtějí, ale třeba přijde vhod i ostatním cvičícím. ;)
 
Jillian Michaels se narodila 18. února 1974 a pochází z Los Angeles, Kalifornie (že bych si s ní dala sraz v létě, když už se chystám do Států, právě do Kalifornie? :D). Jillian je uznávanou osobní trenérkou (v roli trenérky působí již 20 let), často se objevuje v reality/talk show. Proslavila se v pořadech "The Biggest Loser" a "Losing It With Jillian".
Ve svých trénincích dává přednost silovým technikám, zahrnující prvky kickboxu, jógy, Pilates, posilování s činkami a další. Jillian vlastní několik certifikátu, např. Aerobics and Fitness Association of America, the National Exercise and Sports Trainers Association a další.
V lednu 2012 Jillian uvedla svůj 90denní cvičební program Body Revolution (který mimo jiné aktuálně cvičím :)).
Jill vydala okolo 15 DVD od r. 2005, jmenovitě např. Ripped in 30, Extreme Shred and Shred, Killer Buns and Thighs a další. Konkrétně v ČR si její fanoušci oblíbili pověstný program 30 Day Shred. Tuto drobnou trenérku si lidé oblíbili ve všech směrech, Jillian je zvána do rádia, aby radila svým fanouškům, vydává několik knih a dokonce i her, u kterých se můžete zabavit.
Většinu tréninkových programů najdete na uložto.cz, příp. na zahraničních serverech. V případě, že byste se rozhodli pustit se do cvičení s Jill, odkazuji na ty nejznámější a nejoblíbenější programy. ;)


Jistě každému dojde, že v USA je zkrátka hvězdou, která září a září. Pojďme se však podívat na to, jak se na Jillian dívají čeští fanoušci.


"Jillian Michaels - výsledky jsou neskutečné."

"Nedávno jsem na cvičení s Jillian narazila při náhodném bloudění na internetu a musím říct, že je to fantastické."

"Tak jsem dneska cvičila podruhé 30 day shred, a jak jsem včera byla vysmátá a ještě si dala půl hoďku na rotopedu, tak dneska jsem totálně hotová. Bolí mě snad všechno."

"Sice mě všechno bolí, ale mám štěstí v tom, že se hodně rychle zpevňuju, takže mám už o poznaní tvrdší břicho, a to mě motivuje k pokračování."

"Doteď mě nebavilo cvičit na ruce, ale spojit činky s posilováním celého těla se mi zdá jako super myšlenka. Ze začátku to bylo těžké. Po měsíci jsem měla mnohem větší kondici a o 2-3cm méně přes zadek. Líbí se mi, že se po tom pěkně tvarují svaly na rukou. A potvrzuji, že je z toho závislost."
 "Ano, u 30 day shred je Jillian mírná, ale pustila jsem si pro inspiraci Losing it with Jillian a normálně jsem se jí až bála. Ona dokáže zařvat, dokáže být drsná, ale dokáže i naslouchat a povzbudit. Pokud člověk chce řešit problém, musí jí to dokázat, ale ne slovně, ale fyzicky. Občas mě neuvěřitelně štve, když vidím, jak si tak v klídku cvičí, nezadejchá se u toho a já melu z posledního. :D" 

Závěrem ještě přidávám dvě fotografie pořízeny při natáčení show "The Biggest Loser" (jednotlivé díly můžete zhlédnout na youtube). Uznávám, že ty, kteří s Jill ještě necvičili, mohou tyto fotografie odradit. Je to drsňačka, ale nemáte se čeho bát. Cvičení s ní vážně stojí za to a je skutečně návykové! :))


 
A nyní už otázka na ty ostřílené, kteří s Jillian cvičí/cvičili. 

Jak se vám líbí? Který program vám nejvíce vyhovoval? :))

8 komentářů:

  1. já nezkoušela teda všechny program od Jillian, ale ty které jsem zkoušela mě moc nebavily.. radši si cvičím sama :) podle videí jen málokdy, ale Jillian si všichni chválí - to ano :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek! Já Jill zbožňuju! Odcvičila jsem 30 DS, dva měsíce BR - pak jsem musela kvůli úrazu se zády na nějakou dobu přestat, ale teď se k ní opět vracím a chystám se teď na Ripped in 30. A budu kombinovat i další její cvičení. No prostě jí žeru! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Od 1.1. cvičím podruhé 30 DS a tělo mě bolí jen o trochu míň než poprvé :D Ale co je úspěch - mnohem líp zvládám cviky na bříško :D Aspoň něco!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To břicho je nářez. Já si odcvičila Ripped in 30 a momentálně cvičím Body revolution. Musím říct, že za to, co se mi stalo s břichem (to neuvěřitelné zpevnění, vypracování svalů a pomalé, zato viditelné rýsování) vděčím jedině Jillian!

      Vymazat
    2. Je to prostě hvězda :) mě se sice zpevnilo, trošičku vyrýsovalo, ale potřebuju nejdřív zničit ten ozdobný tukový pás, pak to bude teprve bomba :)))

      Vymazat
  4. mám za sebou 30DS,BR,6week 6pack,kickbox a budu v tom i nadále pokračovát,chtěla bych odcvičit všechny programy,já jí a její cvičení prostě miluju :)

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj vespolek - kde seženu body revolution_? Mám za sebou 30 day body shred a Body revolution nemůžu sehnat.... :-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)