středa 29. dubna 2015

* Snídaňový koláč


Krásné středeční ráno! Když jsem včera prvně ochutnala tento koláč, hned mi bylo jasné, že se s vámi musím podělit o bezvadný recept. Koláč je nejen zdravý, ale také chutný a jednoduchý na přípravu. Většinu ingrediencí jistě máte běžně doma, takže pokud se vám už teď sbíhají sliny, mrkněte na zásoby a běžte si ho ukuchtit. :)) Chuťově bych ho připodobnila k perníku, protože ten mě napadl hned, když jsem jedla první sousto. Konzistenčně je docela "mokrý" a hutný, ale takové já ráda. :))

••••••••••
Na 1 koláč budeme potřebovat:
  • 160 g ovesných vloček
  • 1 banán
  • 1 středně velké jablko 
  • 2 odměrky proteinu
  • 100 ml mléka
  • 15 g vlašských ořechů
  • 1 lžíce medu
  • 2 lžičky skořice

Postup:
Nejprve si v mističce rozmačkáme banán. Přidáme zbylé ingredience. Těsto vylijeme do formy vyložené pečicím papírem. Pečeme v troubě na 180°C asi 30 minut.
••••••••••

Původní recept najdete v knize Z fitka do kuchyne 2, o které jsem vám již jednou psala. Koupit ji můžete např. zde. Tímto receptem do "kuchařky" přispěla má oblíbená Evička Dvoráčková. :))
 

19 komentářů:

  1. Nic proti, ale iifym ti nevyhovuje.. asi máš špatně zpočítané makra nebo nevim, ale jsi strašně oplácaná, upřímně..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...řekl anonym, který tomu jistě rozumí daleko více. :D

      Koláč vypadá bezvadně, dělám hodně podobný. :) Jinak jsem ti chtěla poděkovat za to, že jsem díky tobě objevila Evču Dvořáčkovou. To je tak skvělá ženská! :) Už jsem viděla všechna videa a vždy jsem po shlédnutí měla neskutečně skvělou náladu. Opravdu pozitivně naladěný člověk. :)

      Vymazat
    2. Anonymní: Oplácaná jsem vlivem něčeho úplně jiného. Naopak iifym mi vyhovuje, kila šla dolů. Každopádně díky za názor. :-)

      Vymazat
  2. Vypadá to opravdu skvěle! Něco takového jsem právě hledala, takže co nejdříve vyzkouším! :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé :) Pravda, že většinu ingrediencí mám doma! Takové buchty mám nejradši, člověk nemusí na složité nákupy a ještě si parádně pochutná! :) Určitě vyzkouším! Díky za tip! ;)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá skvěle, jednoduchý a určitě dobrý! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za recept, rozhodně vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ho právě snídám, mňamka :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten tak či onak musím vyzkoušet - z dostupných super surovin, rychlý, jednoduchý, to schvaluji :D Jinak nejsi vůbec oplácaná, myslím, že ta změna šla vážně vidět, jsi krásná :)
    tribanany.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tohle byla libovka ^.^ musela jsem se držet, abych to nesnědla celý najednou :D

    OdpovědětVymazat
  9. Iifym je super a ten první komentář :D no jo -achjo

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá to skvěle, určitě vyzkouším :)

    http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Na kolik je to porcí prosím? :) díky Anette

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V knize je napsáno 8 porcí, ale asi záleží na každém. :-) Já si ráno ke snídani dávám obvykle okolo 80g vloček, takže jsem z něj měla jen dvě porce.

      Vymazat
  12. Dělala jsem a byl výborný. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Včera jsem vyzkoušela a ochutnala ho ještě teplý a byl vynikající. Dala jsem ochutnat máme a jejímu příteli, kteří zdravější stravě a vločkám neholdují, ale chutnal i jim! :-) Báli jsme se, že jakmile vychladne, tak už nebude tak dobrý, ale měla jsem ho dnes k snídani a byl stále výborný :-) Koláč, který z tohoto množství upeču, mám na tři snídaně ;-) Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)