sobota 9. března 2013

* Kinder překvapení pod ovesnou kaší

Máte pocit, že už jste někde na podobný recept narazili? Správně! Inspirovala jsem se mou oblíbenkyní fitness-girl, ovšem protože preferuji ovesnou kaši, recept jsem si o tuto jednu položku upravila. Jedná se o naprosto delikatesní záležitost, která uspokojí každý mlsný jazýček. :)) Ať už fotka vypadá jakkoliv, výsledek je prostě báječný. Tuto kaši prostě musíte zkusit. :))



Na 1 porci budete potřebovat:
  • 50 g ovesných vloček
  • vodu (já použila 200 ml)
  • mléko (já použila jen 50 ml)
  • ořechy (kešu/mandle/...)
  • strouhaný kokos
  • banán
  • hořkou čokoládu
Ovesné vločky si uvaříme ve vodě a mléku (jednotlivé poměry si přizpůsobte tomu, jak kaši vaříte vy :)). Mezitím si nakrájíme banán na kolečka, vložíme do mističky, zasypeme kokosem, kouskami čokolády a oříšky. Hotovou kaši nalijeme na suroviny připravené v misce a můžeme jíst.

Řeknu vám, tato varianta ovesné kaše se stala mou nejoblíbenější, jedla bych ji pořád dokola, ale znáte to, nic se nemá přehánět. :)) Nutno podotknout, že mám kolikrát co dělat, abych celou porci snědla. Je to opravdu dost syté. 
A jak už říkala fitness-girl, nejlepší je na tom ta rozpouštějící se čokoláda. :P

Krásný víkend a dobrou chuť!
Kriss

9 komentářů:

  1. Monča je prostě skvělá! a ovesné kaše taky! :)
    poměr vody s mlékem dávám opačný :))) ta vodová mi přijde bez chuti..
    taky se dnes stala jedna z kaší mou nejoblíbenější: 85% čokoládová s tímto musli: http://www.dasmusli.cz/ :)))
    měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  2. Jé mňam! :) Musím ji taky zase znovu udělat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle prostě musím vyzkoušet ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Já tuhle kaši prostě taky miluju. :) Je to skvělé. Já k tomu přidávám ještě jogurt a čokoládu vždy nechám rozpustit, někdy přidám i med. Je to báječná směs chutí. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam, mňam!
    Ovesná kaše je moje závislost a ještě ke všemu s čokoládou!!
    U nás ve zdravé výživě začali prodávat u kasy čtverečky hořké čokolády za 4kč, pár jsem si jich vzala..Je super, že při otevření neukusuji pokaždé,co jdu kolem :D A hlavně mi to nikdo nesní..což je u nás největší problém,co se tabulky hořké čokolády týče..:D

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam:) Na to nejde říct nic jiného.

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá skvěle, určitě ozkouším :-)

    OdpovědětVymazat
  8. měla jsem :) zas tak moc mě to nenadchlo ale jdnou za čas proč ne :)

    OdpovědětVymazat
  9. Musím ji co nejdřívě vyzkoušet!:) Ale teda, když píšeš, že jsi měla co dělat, abys ji snědla - a moje snídaňová porce vloček je 90 g, tak jsem zvědavá, jak to do sebe dostanu :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)