čtvrtek 20. srpna 2015

* Aqalogy underwear


Jako správná ženská se dost často poohlížím po nejrůznějších oblečcích, spodním prádle a dalších doplňcích, bez kterých se zkrátka neobejdeme. Přiznám se, že mé oko zavadí také velmi často o oblečení na cvičení. Není nic nejhoršího, než když si na sebe natáhnete něco nepohodlného, v čem musíte odedřít třeba 2hodinový trénink. Ne, ne a ne. A já osobně si ještě mnohem více potrpím na bezvadném spodním prádle, ve kterém se budu nejen dobře cítit, ale také dobře vypadat. Proto jsem velmi ráda, že se ke mně dostalo prádlo značky Aqalogy underwear.

Ve svém šatníku mám hned dva kousky, a to kalhotky Firewink a sportovní podprsenku Snowflake. Oba produkty jsou vyrobeny z 95% bavlny, což byl pro mě pořádný a hlavní důvod, proč jsem tyto kousky chtěla mít. Daleko lépe se mi totiž cvičí v bavlněných věcech, než v "umělých". Obzvlášť spodní prádlo upřednostňuju vyrobené z bavlny. Za to tedy rozhodně velké plus pro mě! 

Jak kalhotky, tak podprsenku aktivně využívám při trénincích, tedy dostatečně často na to, abych dokázala vypustit z úst takovou věc, že je to zkrátka prozatím to nejpohodlnější prádlo, které jsem na sobě měla. U kalhotek mě trošku zklamal střih, myslím si, že mi až tolik nesedí (i vzhledem k mé postavě - velký zadek, velká stehna), takže konkrétně na mé postavě až tolik nevynikne. Příště zkusim zvolit trochu jiný, který mi více padne. Nicméně se mi dost zamlouvá design - barva, nápis, guma v pase. Tomu nemám absolutně co vytknout! A neříkejte, že nechcete ve spodním prádle vypadat sexy a žensky. :)) S těmito kalhotkami úspěch zaručen. A ten nápis přes celý zadek, ach! A co víc, díky kvalitní bavlně se budete cítit opět "jako v bavlnce". Pohodlnost především, samozřejmě. :))

Podprsenka je u mě využívána takřka pořád. Opět barevná kombinace, leč jednodušší a decentnější, prostě dokáže zaujmout (a mé oko zaujala velmi). Vím, že hodně lidí nesnese ten pocit, kdy bavlna nasaje pot, a při tréninku prostě kolikrát potíte doslova krev. Možná to by mnoho žen obtěžovalo, protože ano, i tato podprsenka, poněvadž je vyrobena z bavlny, skutečně vodu nasaje. Nicméně jak jsem psala o pár řádků výše, bavlna nade vše, takže s tímto se dokážu bez problému vyrovnat. A když už jsem kolikrát mokrá od hlavy až k patě, nějaká podprsenka nasátá potem už mi žíly netrhá. :)) 
Podprsenka je bez jakýchkoliv výstuží, což je mi u cvičení stejně k ničemu, ba naopak to považuji za velké plus. Guma krásně drží, takže je vše na svém místě. Nikde nic nedře, materiál je velmi měkkoučký, tvar ramínek mi maximálně vyhovuje, nikde mi nic nesjíždí a neobtěžuje.

Sama za sebe musím říct, že v přípravě na mou první soutěž v silovém trojboji při trénincích opravdu dbám na pohodlnost. Ono se pak těžko soustředí na těžké váhy, když se v nějakém oblečení mačkáte, když vás někde něco dře či jakkoliv jinak obtěžuje. Prádlo od Aqalogy underwear je pro mě takovým 3v1, kdy se dá vystihnout třemi slovy: sportovní, pohodlné a trendy. A takovou kombinaci si mile ráda nechám líbit. :)) Pokud jste stejně jako já blázen do bavlněných věcí a upřednostňujete je před "umělinami", rozhodně mrkněte do e-shopu na ty krásné kousky. Myslím, že toto prádlo rozhodně není nudné, ani staromódní. Trend umělých textilních vláken se sice stále drží v popředí, ale já si naopak myslím, že při cvičení (i mimo něj) jsou v případě spodního prádla vhodnější bavlněné produkty. Ale samozřejmě, co člověk, to názor. Mluvím ze svých vlastních zkušeností a postřehů. :))




Shrnutí
- zajímavé střihy
- nápadité barvy a vzory
- pohodlnost
- funkčnost
- bavlna
- měkký materiál
- pro někoho možná vyšší cena, než na jakou je zvyklý
- zboží vyrobeno přímo na Slovensku
- široká nabídka
- rychlé dodání
- dostatečně velké velikosti (holt ženská 80 kg+ jako já potřebuje větší prádlo)
- slevy a akční ceny přímo na e-shopu

Musím říct, že jsem byla velmi mile potěšena, když mi balíček ze Slovenska dorazil. Ano, firma Aqalogy underwear působí na Slovensku, každopádně s dodáním nebyl absolutně žádný problém. E-shop nabízí spodní prádlo jak pro ženy, tak pro muže. A říkám vám, že ta bohatá nabídka vážně stojí za to. Tolik krásných a nápaditých střihů, vzorů, barev - zkrátka pastva pro oči
Přiznám se, že mnohem raději než extra propagované značky, do kterých se zbláznil celý svět, podpořím tuto slovenskou značku, která vyrábí pro mě zajímavé a nevšední kousky, a navíc z bavlny, kterou zkrátka miluji.

Pokud vás značka a tyto kousky nějakým způsobem zaujaly, nebo pokud chcete omrknout nabídku, můžete tak učinit na e-shopu. Další informace pak najdete klasicky na Facebook stránkách.



Jaké značky oblečení/spodního prádla na trénincích upřednostňujete vy? :))

3 komentáře:

  1. Kriss, vypadáš senzačně! Moc Ti držím pěsti v soutěži. :))
    Prádlo je fakt luxusní, už si projíždím jejich stránky. . . <3

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný! Takové já mám hodně ráda :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)